• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
11

زبان دنیا بلدها

  • کد خبر : 17036
  • 25 تیر 1402 - 19:49
زبان دنیا بلدها
تا امروز وعده‌ها برعکس محقق شده جای شعار در ورزشگاه است نه جایگاه اجرایی کشور اینجا جای عمل است نه وعده. می‌گفتند با یک تلفن مشکل واکسن را حل کردیم چرا بقیه کارها را با یک تلفن حل نمی‌کنند مگر خرید واکسن خرید غذا از اسنپ فود است که با یک تلفن حل شود.

یادداشت- کامبیز مهدیزاده: ۲سال از عمر دولت ابراهیم رئیسی گذشت و امروز شاهدیم نه در عرصه سیاست خارجی و نه در حوزه اقتصاد دولت دستاورد خاصی نداشته، شرق گرایان که در اردوگاه شرق چادر زده بودند و بست نشسته بودند امروز می‌بینند که رفتار دوستان استراتژیک آنان چین و روسیه دوستی خاله خرسه بوده و آنان امروز علیه حاکمیت ایران بر جزایر سه‌گانه بیانیه می‌دهند و با دیگران علیه کشور همصدا شده‌اند، عراق بدهی‌های گاز خود را در همراهی با آمریکا نمی‌دهد و ما گاز را قطع می‌کنیم‌، افغانستان برای حقابه هیرمند برای ما شرط تعیین می‌کند، کره پول‌های مارا آزاد نمی‌کند، برجام مثل توپ فوتبال پاسکاری می‌شود، کویت میدان گازی آرش را حق انحصاری خود و عربستان می‌داند.

در عرصه داخلی هم که دلار از زمان تحویل دولت تدبیر و امید از ۲۳ هزارو ۸۰۰ به بیش از ۵۰ هزار تومان رسیده، قیمت گوشت مثل فرش به عرش رسیده، مرغ پرواز کرده و سیمرغ شده، چای نوشیدنی اصیل ما ایرانی‌ها لاکچری شده، برنج پایه غذای ما ردای هندی و پاکستانی در سفره‌ها به تن کرده و طرفداران این دولت شعار زبان دنیا بلدی می‌دهند. دیگر در اقتصاد کار از شکاف عمیق بین تورم و رشد قیمت دارایی گذشته و تبدیل به دره عمیق ماریانا شده در بحث مسکن اتفاقی نیفتاده و فقط مُسَکِن درمانی و گفتار درمانی رخ داده امروز مستاجرها برای اجاره مسکن باید ماشین خود را بفروشند و فردا باید به سراغ طلا و فرش خود بروند.

تا امروز وعده‌ها برعکس محقق شده جای شعار در ورزشگاه است نه جایگاه اجرایی کشور اینجا جای عمل است نه وعده. می‌گفتند با یک تلفن مشکل واکسن را حل کردیم چرا بقیه کارها را با یک تلفن حل نمی‌کنند مگر خرید واکسن خرید غذا از اسنپ فود است که با یک تلفن حل شود. سازمان همکاری‌های شانگهای در دولت قبل و سال ۱۴۰۰ به صورت کتبی به ایران اعلام کردند که با عضویت شما موافقت شد و در اولین جلسه آن‌را اعلام می‌کنیم که تشکیل این جلسه به این دولت افتاد. در آن برنامه ۷۰۰۰ صفحه‌ای شانگهای را هم پیش‌بینی کرده بودید. امروز شاهد مانور اعضای جبهه پایداری در دولت هستیم پیشنهاد می‌کنم تا زمان است فاصله خود را با این تفکر اعلام کنید.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=17036

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.