• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
187
نگاهی به عملکرد شرکت توزیع برق گیلان؛

تابستانی که دغدغه نبود

  • کد خبر : 11286
  • 31 شهریور 1401 - 10:33
تابستانی که دغدغه نبود
عملکرد شرکت توزیع برق گیلان در راستای تامین برق مصرفی مورد نیاز جای تقدیر دارد و امید آنکه تمامی دستگاه ها با تلاش و همت والا در راستای رفع مشکلات مردم بکوشند .

یادداشت :چند سالی بود که فصل تابستان به واسطه قطع مکرر برق به دغدغه ای بزرگ برای مردمان بسیاری از شهرها از جمله رشت تبدیل شده بود و متاسفانه با تمامی اعتراضاتی که از این بابت به عملکرد توزیع برق گیلان انجام می شد ، اما گویا گوش شنوایی بابت گلایه های مردم وجود نداشت.

کار به جایی رسیده بود که حتی نماینده ولی فقیه در گیلان نیز در خطبه های نماز جمعه نسبت به قطع مکرر برق و نارضایتی مردم به مسئوولان اداره برق تذکر داد ،اما در نهایت نتیجه ای حاصل نشد و همچنان شاهد قطع همه روزه برق در بسیاری از محلات شهر رشت بودیم.

مدیران توزیع برق نیز با بهانه هایی از جمله افزایش مصرف و فرسوده بودن شبکه های توزیع ،سعی داشتند این ناکارآمدی خود را توجیه کنند.

اما در نهایت پرده از این راز برداشته شد و مشخص گردید که دولت روحانی ، حجم وسیعی از برق تولیدی در کشور را به بیت کوین می فروشد.

وقتی این مسئله از طریق رسانه ملی به اطلاع مردم رسانده شد ،دولت پیشین تلاش کرد تا با این عنوان که کشور تحت تحریم های شدید قرا دارد و برای تامین نیازهای کشور باید نسبت به فروش برق اقدام شود ،این ناکارآمدی را نیز به نحوی لاپوشانی کند.

با برگزاری انتخابات و روی کار آمدن دولت آیت الله رئیسی ، باز هم تصور می شد تابستان پیش رو با قطع مکرر برق همراه باشد .

اما این گونه نشد و خوشبختانه با روی کار آمدن مدیر عامل جدید شبکه توزیع برق گیلان ، تابستان ۱۴۰۱ با تاکیدات دولت مبنی بر حفظ رفاه مردم و تلاش های مدیریت جدید دیگر دغدغه نبود و مردم توانستند در روزهای بسیار گرم تابستان ۱۴۰۱ ،در ساعات اوج گرما با بهره مندی از نعمت برق ، روزهای آرام و بدون دغدغه ای را سپری کنند.

عملکرد شرکت توزیع برق گیلان در راستای تامین برق مصرفی مورد نیاز جای تقدیر دارد و امید آنکه تمامی دستگاه ها با تلاش و همت والا در راستای رفع مشکلات مردم بکوشند .

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=11286

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.