• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4

اقای نماینده، با وعده های پوپولیستی انتخاب نمی شوید!

  • کد خبر : 21284
  • 28 بهمن 1402 - 19:29
اقای نماینده، با وعده های پوپولیستی انتخاب نمی شوید!
چرا به جای دادن وعده های خیالی که خود کاملا آگاه هستید که در آخر سال هیچ تسهیلاتی محقق نمی شود چرا در دوره چهارساله حضور خود در خانه ملت برای رفاه و بهبود معیشت مردم کارکرد قابل قبولی نداشتید؟
یادداشت – فهیمه فتحی: با توجه به اینکه فقط ۱۴ روز تا انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده، یکی از نماینده های فعلی رشت که اقبالی هم برای انتخاب مجدد اش وجود ندارد و در نظر سنجی های میدانی و گاها نظر سنجی هایی که در فضای مجازی گذاشته می شود جز نفرات پنجم و ششم هم نیست ، حتی با اینکه اشراف کامل به این موضوع دارد که بانک های کشور در ماه منتهی به آخر سال هیچ تسهیلاتی جز فرزند آوری پرداخت نمی کنند،اما شنیده ها حاکی از این است که همسر محترم این نماینده کنونی مجلس از دوماه پیش اقدام به ثبت نام تعدادی از بانوان برای دریافت تسهیلات بانکی نموده است

حال سوالی که از این نماینده محترم مطرح می شود این است که آیا با وعده های پوپولیستی در دقیقه نود موفق به گرفتن رای از مردم می شوید؟ چرا به جای دادن وعده های خیالی که خود کاملا آگاه هستید که در آخر سال هیچ تسهیلاتی محقق نمی شود چرا در دوره چهارساله حضور خود در خانه ملت برای رفاه و بهبود معیشت مردم کارکرد قابل قبولی نداشتید؟ تا امروز برای گرفتن رای از مردم به هر دستاویزی متوسل نشوید که دوباره انتخاب شوید!
بدانبد و آگاه باشید خواسته مردم از شما دادن تسهیلات و وعده های پوشالی و خیالی نیست، مردم از شما انتظار دارند که کارنامه ی چهارساله ی خود و گزارش عملکردی از چهارسال حضور خود در مجلس یعنی بالاترین جایگاه قانونگذاری ارائه دهید .
با توجه به فرموده ی حضرت امام (ره) که میفرمایند مجلس در رأس امور است ، با تاسی از فرمایش بنیانگذار انقلاب چه کارکرد قابل قبول و موثری در خصوص رفاه زندگی و بهبود معیشت مردم در این چهار سال داشته اید؟
در این چهار سال ‌ کدام قانون را در خصوص حمایت از مردم و بهبود وضعیت موجود وضع کرده اید ؟!
بهتر است شما به جای دادن وعده به مردم گزارش عملکرد بدهید تا هم مردم قانع شوند و هم در پای صندوق حضور حداکثری داشته باشند .
رهبر انقلاب بارها در فرمایشات خود به حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای تاکید فرمودند برای تحقق تاکیدات مقام معظم رهبری و حضور حداکثری مردم ، چه عملکرد مثبتی انجام دادید تا مردم نسبت به صندوق های رای دلسرد نشوند ؟
بنظر نگارنده تصویب قوانین معیوب و ناقص در مجلس یکی از مهم ترین دلایل نارضایتی مردم و اعتراضات آنها می باشد، نمایندگان بعنوان وکلای مردم در خانه ملت امروز باید پاسخگوی مردم در خصوص عملکرد چهارساله خود و این نابسامانی های اقتصادی باشند.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=21284

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.