• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
172
با استقبال خوانندگان؛

کتاب “مجری تلویزیون” اثر مهدی لطفی به چاپ دوم رسید

  • کد خبر : 13674
  • 10 بهمن 1401 - 8:31
کتاب “مجری تلویزیون” اثر مهدی لطفی به چاپ دوم رسید
چاپ دوم کتاب « مجری تلویزیون، کنشگر گفتاری در سیاستگذاری عمومی. لازمه ها و توصیه هایی برای اجرا » منتشر شد

به گزارش انطباق، چاپ دوم کتاب « مجری تلویزیون، کنشگر گفتاری در سیاستگذاری عمومی. لازمه ها و توصیه هایی برای اجرا » به قلم مهدی لطفی چهاردِه راهی بازار کتاب شد.

این کتاب که چاپ اول آن در زمستان ۱۴۰۰ منتشر شد حاصل مطالعه، تحقیق، ترجمه‌ و بیش از هر چیز، نزدیک به بیست سال تجربه‌ی اجرای مهدی لطفی چهاردِه در تلویزیون است و در ۱۹۲ صفحه ، در قطع رقعی، با طراحی روی جلد توسط بهرنگ جدی توسط « انتشارات بلور» به چاپ دوم رسیده و راهی بازار کتاب شده و در شبکه جامع کتاب گیسوم به www.gisoom.com نشانی قابل خرید و دریافت بوسیله پست در سراسر ایران است.
در بخشی از این کتاب می خوانید؛

دیل هاریسون کارنگی روانشناس و مربی تعلیم و تربیت سرشناس آمریکایی معتقد بود ؛ ارزش موقعیت ما به وسیله این چهار چیز که به واسطه آنها با مردم در تماس هستیم ، معلوم می شود .
*آنچه انجام می دهیم، *آنچه جلوه می کنیم، *آنچه می گوییم، *آنطور که می گوییم .
به عقیده نگارنده این کتاب و با استناد بر گفته وی ، مجریان و کسانیکه «بر» و «نسبت به» آنچه می گویند و آنطور که می گویند «تسلط و تبحر دارند، موفق تر، اثرگذارتر و ماندگار تر اند …»
گفتنی است؛ مهدی لطفی در این اثر تلاش نموده است که این کتاب با تبیین اهمیت و ارائه لازمه ها و شیوه های کنشگری گفتاری برای علاقمندان به آموختن لازمه های اجرا در تلویزیون و همچنین سخنرانان، آموزگاران، اساتید دانشگاه، دانشجویان، سکانداران نهاد‌های حاکمیتی، مدیران بخش‌های دولتی و خصوصی، وکلای ملت در پارلمان‌های محلی و ملی و همه‌‌ی کسانی که موفقیت‌ در کار یا کسب شان مستلزم داشتن قدرت کنشگری‌گفتاری، حضور در برنامه‌های تلویزیونی و بهره مثبت گرفتن از همکلامی با مردم است، سودمند

باشد.

 

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=13674

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.