• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3

جاسوس در میان ماست

  • کد خبر : 10025
  • 25 تیر 1401 - 13:20
جاسوس در میان ماست

یادداشت انطباق – احمد میراحسان : همه می دانند که من بشدت با کسانی مخالفم که به انواع توطئه گری قدرت جهانی فاسد ، وحشی ، متجاوز ودزد سرگردنه ی دنیا و شیطان بزرگ باور ندارند و می گویند تئوری توطئه از اوهام انقلابی گری است ! در باره این دیدگاه و بهره برداری دشمنان […]

یادداشت انطباق – احمد میراحسان : همه می دانند که من بشدت با کسانی مخالفم که به انواع توطئه گری قدرت جهانی فاسد ، وحشی ، متجاوز ودزد سرگردنه ی دنیا و شیطان بزرگ باور ندارند و می گویند تئوری توطئه از اوهام انقلابی گری است ! در باره این دیدگاه و بهره برداری دشمنان مردم از آن کمی بعد بیشتر سخن خواهم نوشت .اما مقدمتا بگویم‌ باید بیشتر از این جاسوسان رسمی ، مراقب جاسوسان غیررسمی باشیم .و کسانی که در پوشش رادیکال و انقلابی در حکومت و با مقام های مهم به خرابکاری مشغول می شوند .
آیا فکر می کنید یک وکیل خائن به مردم که با پول رٱی می خرد و در مهمترین قوای سه گانه بجای آن که با قلب سلیم‌وعقل روشن و فخیم و اخلاق پرهیزگاران وفادار به خدا ، خدمتگزار مردم باشد ، برای انباشت حساب بانکی و حرص کسب دارایی حرام ، دم به تله می دهد و به مردم‌خیانت و قوانین ضروری برای حفظ حقوق ملت را معوق می‌گذارد تا طبقه مسرف بهره مند شود ، جاسوس خطرناک تری از شیاطین نیست ؟
آیا فکر نمی کنید از وزیر و مدیر و رئیس هم سنخ با تفکر و نگرش اربابان ظلم و ظالمان جهانی گرفته تا اعضای یک شورای شهر که به حرام و رانتخواری بیشرمانه مشغولند و با تقلب و خرید رٱی و فریبکاری جایگاه خدمت به کشور و شهر را اشغال کرده اند و به بند و بست و خیانت سرگرم اند ، جاسوسان بدتری نیستند؟ ویا قاضی خائن به حق و بهره مند از رٱی ناحق ، ونظامی حرامخوار و…..خائنان خیانت کارتر نیستند؟
پس با حفظ امانت ملت یعنی حکومت از دست تطاول فاسدان داخلی و ناکارامدان جاه طلب ، راه درست ایجاد امنیت ملی را قوام بخشیم .
&&&&&
سخنم مطلقا به معنی بی توجهی به نقش مخرب ، جدی، جهانی و جاسوسی وسیع دشمنان ایران و توطئه گران‌ جهانی و درندگان‌ اجنبی با نقاب های اغواگر نیست .البته دستگاه های امنیتی ایران نیرومند است و مردم‌هم باید با هر تفکری که دارند نسبت به حیات سربلند ایران حساس باشند و ابزار جاسوسی که امروز بسیار پیچیده و فراتر از جاسوسی رسمی و متکی به جاسوسی ایدئولوژیک است هوشیار باشند .وقتی رئیس و وزیر و وکیل و دسته ای از مردم‌نگرش شان برده اجنبی غرب یا شرق شد ، خود به خود در مقام جاسوس علیه منافع ملی و ملت خود عمل خواهند کرد .
کسانی که همبایی با قدرت تجاوزکار پیدا می کنند مسخ شده و حتی واقعیت مبرهن توطئه دشمن ، برای شان بی اهمیت می شود و آن را نفی می کنند.
اینان چند گروه اند :
۱- کسانی که نسبت به واقعبت نظام قدرت و بویژه قدرت های متفرعن و قلدر جهانی ، جاهل اند .
۲-کسانی که به سبب همسویی با شیاطین ، اعمال جنایت بار آنان علیه ملل و کشورهای پیرامونی و تحت ستم را عمدا ندیده می گیرند .
۳-خود کشورهای توطئه گر و دستگاه تبلیغی و رسانه ای آنها که می کوشند مردم را کور و کر کنند و با نفی توطئه گری شان با دست باز علیه منافع ملی هر کشوری آزادانه عملیات خیانت کارانه شان را پیش ببرند
رایج ترین توطئه ها و مقدمه دیگر توطئه ها ، جاسوسی است .با کمی دقت شباهتی بین عمل کارگزان حکومتی و داخلی خائن به‌ مردم‌و‌جاسوسان خارجی می یابی .
جاسوسان با نفوذ در میان مردم و نیز نهادهای دولتی و دولتمردان ، اهداف گوناگونی را پیش می برند . کسب و سرقت اطلاعات ، تٱثیر بر افراد مختلف در مسیر دلخواه ، انتشار آگاهی های مفید برای نجاوزگری و خرابکاری و ایجاد تفرقه و عملیات فریب در میان اقشار مردم .بویژه روشنفکران و غربگرایان ‌.
۴-آلوده کردن افراد در سطوح مختلف ، از افراد معمولی تا مردان درون حکومت و تبدیل شان به جاسوس برای خود و بدام افکندنشان با فریب ، و وانموده ها و اغوا و یا با گرفتن آتو و انگشت بر نقطه ضعف و….و یا باکسب اطلاعات ظاهرا عادی .
۵- تٱثیر بر روی برنامه های ملی و مفید برای مملکت و تخریب .
و.‌….‌‌ خوب افراد فاسد داخری هم عملا چنین می کنند.
&&&&&
جاسوسان همیشه در مقام رسمی جاسوسی وارد عمل نمی شوند ،بلکه افرادی که در سازمان های گوناگون بین المللی مشغول کارند ، از سازمان ملل گرفته تا مآموران نهادهای بین المللی در کشورهای دیگر ، بویژه کشورهای درگیر با نظام جبٌار سلطه و مقاوم ، نقش یک نیروی خدمتگزار به نظام‌ متجاوز و شیطانی و منافع دشمن استقلال و آزادی کشورهای درگیر با غرب و شرق را ایفا توانند کرد .عجیب نیست که مثلا مٱمور سازمان ملل در افغانستان یا سوریه و….. همچون ابزاری در خدمت سلطه و حتی اهداف خونریزانه و کشتارگرانه آمریکا عمل کنند. یا یک خبرنگار عرب یا سوئدی یایک فیلمساز این نقش را برای آمریکا واروپا ، برای غرب یا شرق ایفا کند و…..
این مٱموران سازمانهای بین المللی که پوششی گول زننده ، حقیقت آنان را می پوشاند ، موقعیتی دارند که افراد رسمی وابسته به کشور معین مثل آمریکا و انگلیس و اسراییل و….این امکان را ندارند زیرا این افراد دشمن باشناسنامه و هویت ملی شان بیشتر شک برانگیزند تا یک مٱمور جذاب ، با سواد ، صمیمی ، دوست داشتنی و انسان دوست نهاد بیت المللی که براحتی وارد لایه های درونی جامعه و روابط دوستانه و حتی وارد خانه ها می شود و نگرش کشور و نهاد سلطه جو را در قالب اطلاعات شخصی و تجربه و نگاه فردی خود نشر می دهد .افراد را شناسایی و‌مستعدان به خدمت در آمدن جهان درنده و‌چاکری آنان را شناسایی می نماید ،بر دیدگاه شان اثر می نهد و انان را به مهره های بی جیره مواجب خدمت به اربابان جنایت جهانی علیه ملل و منافع وطن خود بدل می سازد .این سازمانهای جهانی که ابزار جنایت و تجاور علیه افقانستان ، عراق ، لبنان ، یمن ، فلسطین ، سوریه ، یمن ، ایران و..‌‌.هستند ، در خدمت نظام جهانی مکار و غارتگر و فاسدند ، محصول سلطه حاصل ار پیرورمندان جنگ جهانی دوم اند و در نقش دلسوزان دروغین در همهدجا سرک کشیده و از مردم جاهل علیه منافع ملی شان استفاده کرده اند.
این مٱموران با دقت از میان کسانی انتخاب کرده اند که با نظام سلطه سنخیت دارند و دیدگاه ، آموزش ، وظیفه شان ترویج نگاه اربابان شان است .
لازم نیست این مآموران همه کارمند و‌جاسوس سیا و ام آی سیکس و موساد و…..باشند .آنان افراد برگزیده ، جذاب ، صمیمی و دلربایی هستند که بسا‌ نگرشی را اشاعه می دهند که برای آن پرورش یافته و چون باور خود پذیرفته اند و با منافع دشمنان وطن ما سنخیت ایدئولوژیک و فکری و فرهنگی دارند .
حتی یک خبرنگار ، یک مستند ساز و یک کریتور هنر و….فراتر از یک جاسوس می تواند تٱثیر گذار باشد و از افراد ساده لوح و دارای آمادگی روحی و فرهنگی و سیاسی در مسیر خیانت به کشورشان بهره گیرد و اطلاعات کسب کند و بر آنان تٱثیر بگذارد .
پس خوباخته و مزدور بی حد و مرز و مزدور شیاطین نباشیم . و هر عقیده ای داریم ، خط قرمزی برای عدم خیانت به وطن خود قائل باشیم . و بدانیم گفتگو با چنین اشخاصی در ساده دلانه ترین صورت می تواند حکم گرد آوری اطلاعات بوسیله جنایتکارترین قدرتهای سیاسی باشد که از دوران استعمار کهن تا امروز بیشرمانه ترین جنایت روز افزون علیه بشریت را به سود سلطه و چپاول پیش برده اند .
فهم درست نقش فاسدان داخلی و‌ایفای نقش جاسوسی این مفسدان و یا دلباختگان به شیاطین بردگی نباید ما را از اهمیت جاسوسان در فضای مجازی و واقعی و در ورود به خانه های ما اذهان ما ، قلوب ترک خورده ما ، با بازی گری ماهرانه و سیمای شیرین اغواگر ، باز دارد و ما را به خیانت کاران به وطن خود بدل کند .

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=10025

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.