• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2
شهردار رشت عنوان کرد:

۱۲ فروردین زمینه‌ ساز تحقق حکومت عدالت محور جهانی

  • کد خبر : 7733
  • 14 فروردین 1401 - 10:28
۱۲ فروردین زمینه‌ ساز تحقق حکومت عدالت محور جهانی
شهردار رشت ضمن پاسداشت روز ۱۲ فروردین گفت: ۱۲ فروردین روز تثبیت موقعیت انقلاب اسلامی و زمینه‌ساز تحقق حکومت عدالت محور جهانی حضرت بقیة الله الاعظم (روحی و ارواحنا له الفداء) است.

به گزارش انطباق به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت – سید امیر حسین علوی شهردار رشت به مناسبت یوم‌ الله ۱۲ فروردین و در آستانه فرا رسیدن این روز بزرگ پیامی به شرح زیر صادر کرد.

وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَمیعًا وَلا تَفَرَّقوا

حضرت امام خمینی (رحمة الله علیه) در مورد روز بزرگ ۱۲ فروردین فرمودند؛ صبحگاه ۱۲ فروردین که روز نخستین حکومت “الله” است، از بزرگترین اعیاد مذهبی و ملی ماست، ملت ما باید این روز را عید بگیرند و زنده نگه دارند. روزی که کنگره‌های قصر ۲۵۰۰ ساله حکومت طاغوتی فرو ریخت و سلطه شیطانی برای همیشه رخت بر بست و حکومت مستضعفین که حکومت خداست به جای آن نشست.

۴۲ سال پیش در دوازدهمین روز از فروردین ۱۳۵۸ بیش از ۹۸ درصد مردم ایران با تفکر، آراء و اندیشه‌های متنوع و مختلف در قالب برگزاری همه‌پرسی سراسری قاطعانه به جمهوری اسلامی رأی آری دادند.

بنا به فرموده مقـام معظـم رهبـری “مدظله العالی” دوازدهم فروردین، روز زنده شدن اسلام است، حقیقتا یوم الله ۱۲ فروردین نماد و جلوه‌ای عظیم از پیروزی قشر مستضعفان بر مستکبران عالم، روز تثبیت موقعیت انقلاب اسلامی و زمینه‌ساز تحقق حکومت عدالت محور جهانی است، روزی بزرگ که با ظهور جمهوری اسلامی ایران در سپهر سیاست بین‌الملل، گفتمانی نوین، غنی و امیدبخش برای محرومان و مستضعفان سراسر عالم طرح‌ریزی شد.

اینجانب به عنوان یکی از خدمتگذاران نظام ولایی جمهوری اسلامی ایران، ضمن تبریک ویژه روز ۱۲ فروردین، ضمن پاسداشت نقش محوری امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی در شکل‌گیری نهضت ملت ایران و استمرار آن در قالب جمهوری اسلامی، تداوم این راه مقدس و اتصال آن به حکومت جهانی حضرت بقیة الله الاعظم (روحی و ارواحنا له الفداء) را از خداوند متعال مسئلت دارم.

سید امیر حسین علوی

شهردار رشت

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=7733

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.