• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
15
زیر ذره بین؛

گیلان گرفتار مسمومیت‌های سازمان‌یافته، استاندار همچنان در سکوت و بی تفاوت!

  • کد خبر : 14387
  • 15 اسفند 1401 - 15:16
گیلان گرفتار مسمومیت‌های سازمان‌یافته، استاندار همچنان در سکوت و بی تفاوت!
اختصاصی/ آقای استاندار درست است این جنایت سراسری است و بی‌شک ریشه‌ای فراتر از توان شما برای مبارزه دارد ولی واکنش رسمی و قاطع نسبت به جنایت مذکور کمترین درخواست مردم استان از شماست

اختصاصی انطباق -زیر ذره بین: هر روز از گوشه و کنار کشور خبر حملات و ترورهای بیولوژیکی دانش آموزان به گوش می‌رسد و این اقدام سازمان یافته و مشکوک طالبانی سبب دلهره ملت ایران شده‌است.

رویدادی جنایت‌بار و کثیف که نسل آینده‌ ایران را می‌خواهد از رشد وادارد و با رجعت به عصر جاهلیت ،زنان را از حضور در جامعه منع کند.

تروری بی‌صدا که این روزها صدای مسئولان را در تمام رده‌های حکومت بلند کرد و حتی رهبری نظام نیز به آن واکنش نشان داد و در حاشیه مراسم روز درختکاری اعلام کرد مسئولین باید موضوع مسمومیت دانش‌آموزان را با جدیت دنبال کنند؛ این یک جنایت بزرگ و غیر قابل اغماض است.اگر مسمومیت دانش‌آموزان اثبات شود، باید عوامل این جنایت به اشد مجازات برسند.

با این وجود به نظر می‌رسد در حالی که گیلان نیز در میان استان‌های گرفتار این جنایت است ولی استاندار به عنوان نماینده دولت و رییس اصلی شورای تامین گیلان نسبت به جنایت مذکور در خواب به سر می‌برد و خبری از واکنش مناسب نسبت به مسمومیت‌ها از او دیده یا شنیده نشده‌است!

این در حالی است که مسمومیت‌های سریالی در رشت، لاهیجان و املش اتفاق افتاده بود و امروز نیز فرماندار ماسال گفت: ۳۹ دانش آموز دختر مدرسه عصمت شاندرمن به دلیل استنشاق ماده ای ناشناخته بدحال شدند که ۱۹ نفر از این دانش آموزان به بیمارستان منتقل شدند.

آقای استاندار درست است این جنایت سراسری است و بی‌شک ریشه‌ای فراتر از توان شما برای مبارزه دارد ولی واکنش رسمی و قاطع نسبت به جنایت مذکور کمترین درخواست مردم استان از شماست.

اگر تا کنون برای خود ملاحظه ای داشتید و موضع محکمی نسبت به جنایت مسمومیت‌های سریالی نمی‌گرفتید واکنش رهبری به شما این رخصت را می‌دهد که درباره مسمومیت‌های سریالی در استان تحت کنترل شما واکنشی نشان دهید تا مردم بدانند مسئولی در استان نگران وضعیت‌شان است!

رییس‌جمهور هم برای بررسی مسمومیت‌ها کارگروه تشکیل داده و در این کارگروه علاوه بر دستگاه‌های امنیتی و انتظامی برای شناسایی عوامل احتمالی، وزارتخانه بهداشت و آزمایشگاه‌های تخصصی منتخب کشور عضویت دارند و مأمور بررسی دقیق موضوع شده‌اند.

آقای استاندار این موضوع ماجرای دپوی زباله سروان یا پل روگذر میدان گیل لاهیجان و رودسر نیست که برای شما هزینه مالی داشته باشد؛ بدون نگرانی از هزینه‌های احتمالی پشت مردم گیلان بایستید و از آن‌ها در برابر داعشیان نامرئی دفاع کنید چرا که امروز وقت بی تفاوتی نیست، دشمن تا پشت در اطاق دخترکان این مرز و بوم نفوذ کرده است.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=14387

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.