• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4

چرا سپیدرود با مالک جدید نتیجه نمی گیرد؟

  • کد خبر : 6859
  • 06 بهمن 1400 - 23:11
چرا سپیدرود با مالک جدید نتیجه نمی گیرد؟
 اما امروز که هواداران منتظر دیدن روزهای خوش هستند، این بار سپیدرود با چالش جدیدی روبه رو شد و با عدم نتیجه گیری با مالک متمول خود، از یک مدعی صعود به لیگ یک، به یک گزینه سقوط به لیگ سه تبدیل شدند.

انطباق:  از وقتی علیرضا نوید، مالک باشگاه سپیدرود رشت شد، این تیم صاحب دو باخت و پنج تساوی شد و در نیمه پایین جدول رده بندی لیگ دو قرار گرفته است، درحالیکه پیش از ورود مالک جدید، سپیدرود با سه برد و یک تساوی در صدر جدول قرار داشت.

 به گزارش خط اول ورزشی، میانه های آذر ماه ۱۴۰۰، اتفاق بزرگی برای باشگاه پرطرفدار سپیدرود رشت افتاد، چندین سال بود که آرامش از این تیم رخت بربسته بود و مالکان رنگارنگ و طماعی که قصد خودنمایی داشتند، سپیدرود را سوار بر ارابه مرگ، با خود از لیگ برتر به لیگ دسته دوم سقوط دادند.

 اما نیمه آذر ماه، علیرضا نوید که پیش از این هیچ سابقه ورزشی نداشت، ناگهان سر از سپیدرود درآورد و تا به امروز از اندوخته های خود برای این تیم ریشه دار و مردمی هزینه کرد و اگرچه مثل بعضی ها جوگیر نشد و قول آسیایی شدن نداد، اما برنامه های بلند مدت خوبی را برای این باشگاه مردمی ترسیم کرده است.

 اما امروز که هواداران منتظر دیدن روزهای خوش هستند، این بار سپیدرود با چالش جدیدی روبه رو شد و با عدم نتیجه گیری با مالک متمول خود، از یک مدعی صعود به لیگ یک، به یک گزینه سقوط به لیگ سه تبدیل شدند.

 سپیدرود که پیش از ورود نوید از چهار بازی خود با سه برد و یک تساوی و ۱۳ امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ دسته دوم قرار داشت، همگان منتظر بودند با حضور مالک جدید و بازگشت آرامش و پول به باشگاه، نه تنها روند این پیروزی ها ادامه یابد بلکه بهتر هم شود، اما نه تنها اینگونه نشد بلکه از زمان حضور علیرضا نوید تا امروز سپیدرود از هفت بازی خود صاحب دو باخت و پنج تساوی شده و رنگ برد را ندیده است و تیم صدرنشین به رتبه هشتم نزول کرده است.

حسن اشجاری سرمربی باشگاه هم که نوید روزهای خوب را برای سپیدرود با نوید می دید در مصاحبه ای اتشین اعلام کرده بود ” اگر بمیرم هم سپیدرود را به دسته بالاتر می‌برم ” ولی نتایجی که این روزها کسب کرد چیزی غیر از این را نشان می دهد.

 شاید سپیدرود در نیم فصل به یک انقلاب در کادر مدیریتی و فنی نیاز داشته باشد.

🔴 قبل از حضور مالک جدید
◀️ شهدای رزکان البرز ۱ سپیدرود ۱
◀️ سپیدرود ۱ پیام توس خراسان ۰
◀️ ایرانجوان بوشهر ۱ سپیدرود ۲
◀️ سپیدرود ۲ شهرداری ماهشهر ۱

🔴 بعد از حضور مالک جدید
◀️ شهرداری بم ۲ سپیدرود ۲
◀️ سپید رود ۰ شهرداری بندرعباس ۰
◀️ شهدای بابلسر ۰ سپیدرود ۰
◀️ سپیدرود ۰ چوکا یک
◀️ مناطق نفت خیز جنوب یک سپیدرود یک
◀️ سپیدرود یک نیروی زمینی یک
◀️ آبی‌پوشان امید تهران یک سپیدرود ۰

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=6859

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.