• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3
تصمیم مهم مردم حوزه تالش بزرگ برای تغییر وضع موجود؛

چرا باید به ” محمد شیخان ” رای دهیم ؟

  • کد خبر : 21471
  • 09 اسفند 1402 - 22:22
چرا باید به ” محمد شیخان ” رای دهیم ؟
شیخان با انتقاد از نمایندگان پیشین این منطقه بیان می دارد که آنچه می تواند تالش را از رکود همه جانبه خارج کند ، وجود یک نماینده توانمند با نفوذ ملی برای بسیج کردن تمامی ظرفیت ها برای جذب اعتبارات برای شهرستان است

انطباق- سرویس استانی: با نزدیک شدن به روز انتخابات ، حوزه انتخابیه تالش بزرگ وارد فاز جدیدی از تبلیغات و فعالیت های انتخاباتی کاندیداها می شود .

در این میان دکتر محمد شیخان که از اقبال خوبی در بین طرفداران تاکنون برخوردار بوده است با ارائه برنامه های خود در نقاط مختلف تالش بزرگ نور امیدی را به قلب مردم تالش تابانده است .اجتماعات مردمی شیخان در اسالم،رضوانشهر،تالش پره سر و…گویای این ادعاست .از طرفی رقبای او تاکنون هر کدام با چالشی مواجه بوده اند .از حسن محمد یاری نماینده وقت این حوزه با سابقه ضعیف در این چهار سال تا یاسر اسلامدوست که در تلاش است آرائ اش را از سبد پدر بیرون آورد همچنین علی فتح الهی که اقبال مردمی خوبی نداشته و…

توانمندی های محمد شیخان غیر قابل انکار است و پارامترهای زیادی وجود دارد که انگیزه مردم تالش بزرگ را در جلب و جذب آرا برای وی دو چندان می کند.

شعار تغییر وضع موجود

شیخان از ابتدای ورود خود به حوزه انتخابیه تالش بزرگ بارها عنوان کرده که برای تغییر و بهبود وضع موجود پا به زادگاه خود گذاشته است و برنامه هایی برای پیگیری مطالبات تالش بزرگ در سطح ملی دارد .

تالش بزرگ و ضرورت خروج از وضعیت فعلی

شیخان با انتقاد از نمایندگان پیشین این منطقه بیان می دارد که آنچه می تواند تالش را از رکود همه جانبه خارج کند ، وجود یک نماینده توانمند با نفوذ ملی برای بسیج کردن تمامی ظرفیت ها برای جذب اعتبارات برای شهرستان است.

شیخان فردی جوان با تجربه حضور در سطح ملی

داشتن تجربه و پست های کلیدی در سطح کشور از خصوصیاتی است که شیخان را از سایر رقباء متمایز می کند . او ارتباطات خوبی با مدیران سطح بالا در کشور دارد و می تواند در جایگاه نمایندگی نفود و ارتباطات خود را برای کمک به شهرستان رشد دهد .

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=21471

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.