• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
9

پیشتازی مدل احمدی نژاد در تلگرام؛ یقه گیری اصلاح طلبان در «کلاب هاوس»/ دولت برای چه کسی کت وشلوار انتخاباتی می دوزد؟

  • کد خبر : 3484
  • 22 فروردین 1400 - 21:16
پیشتازی مدل احمدی نژاد در تلگرام؛ یقه گیری اصلاح طلبان در «کلاب هاوس»/ دولت برای چه کسی کت وشلوار انتخاباتی می دوزد؟
در حالیکه اصلاح طلبان در شبکه اجتماعی جدید «کلاب هاوس» مشغول یقه گیری از یکدیگر هستند و اصولگرایان به فکر فیلتر این شبکه اجتماعی و راضی کردن جبهه پایداری برای جذب در ائتلاف خود؛ به نظر می رسد احمدی و نژاد و محمد دوشادوش یکدیگر جزو معدود افرادی باشند که با برنامه برای رسیدن به خرداد 1400 در حال تبلیغ و مبارزه هستند.

به گزارش انطباق، هر چه قدر که به روزهای منتهی به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نزدیک می شویم، رفتار و حرکات سردار سعید محمد که این روزها به نظر می رسد (ظاهراً) مورد غضب مسئولان سپاه پاسدارن قرار گرفته است بیشتر شبیه محمود احمدی نژاد می شود.

سعید محمد، ۵۲ سال سن دارد و از سال ۱۳۶۶ عضو سپاه پاسداران بوده و مهرماه ۱۳۹۷ فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا شد و ۱۷ اسفند ماه سال گذشته به منظور شرکت در انتخابات ریاست جمهوری از مشهد، اعلام کاندیداتوری کرد.
آنچه که طی این روزها نظر بسیاری از مردم را به خودش جلب کرده است شیوه تبلیغات و اظهارنظرهای سعید محمد در فضای مجازی به خصوص تلگرام است که بیش از آنکه حاوی نکات جدید و یا برنامه خاص انتخاباتی باشد، یادآور اظهارنظرهای محمود احمدی نژاد است.

“یک جوان لرستانی ۴۰ میلیون تومان هزینه ازدواج خود را صرف تبلیغات در فضای مجازی برای دکتر محمد کرده است.” این پیامی است که کانال حامیان سعید محمد که اصرار دارد او را دکتر خطاب کنند، عصر امروز منتشر کرده است. پیامی که از صحت و سقم آن هیچ اطلاعی در دست نیست و مانند صدها و هزاران پیامی که در کانال تلگرامی دولت بهار منتشر می شود، حاوی این نکته است که دوره اصولگرا و اصلاح طلبی به پایان رسیده و در شرایط کنونی افرادی نظیر احمدی نژاد و سعید محمد هستند که علم مبارزه با این دو جریان سیاسی قدرتمند در کشور را به دست گرفته اند.

در حالیکه اصلاح طلبان در شبکه اجتماعی جدید «کلاب هاوس» مشغول یقه گیری از یکدیگر هستند و اصولگرایان به فکر فیلتر این شبکه اجتماعی و راضی کردن جبهه پایداری برای جذب در ائتلاف خود؛ به نظر می رسد احمدی و نژاد و محمد دوشادوش یکدیگر جزو معدود افرادی باشند که با برنامه برای رسیدن به خرداد ۱۴۰۰ در حال تبلیغ و مبارزه هستند.

هر چند گمانه زنی ها درباره ردصلاحیت احمدی نژاد دور از ذهن نیست و وعده افشاگری او هم مانند سال های گذشت محلی از اعراب نخواهد داشت اما ویژگی مردم پسند بودنش و حمایت او از یک نامزد دیگر می تواند معادلات هر انتخاب کم رونقی را به هم بریزد.

در کنار او ؛ سعید محمد که بسیاری از سیاسیون هم طیفش لقب «رجل سیاسی» را شایسته او نمی دانند هر چند برای پاستور خیز برداشته است اما به نظر می رسد نیم نگاهی هم به ساختمان بهشت داشته باشد و با وعده رسیدن به شهرداری تهران موقتاً عطای رسیدن به پاستور را به لقایش ببخشد و با رسیدن به سکان شهرداری پایتخت، چهار سال طلایی پیش رو صرف تبلیغات و شناساندن خودش به مردم کند.

همان شیوه ای که احمدی نژاد با کمک امثال محمدرضا باهنر از آن استفاده کرد و توانست هشت سال ریاست قوه مجریه کشور را در دست بگیرد.

انتخابات پیش رو پر از معادله های مجهولی است که شاید تا شب انتخابات هم حل نشده باقی بماند. اما مهمتر از همه این موارد بی تفاوتی مردم نسبت به مهمترین رخداد سال جاری است. مردمی که این روزها یا در صف مرغ به سر می برند و یا مشغول ردیف کردن شعارهای پوچ دولتی هستند که سعی می کند با موفقیت در نشست برجامی وین، برای نامزد مورد وثوق خود یک دست کت وشلوار اروپایی بدوزد.

گواه این ادعا هم اظهارات روزگذشته سفیر فرانسه در ایران که به روزنامه کاروکارگر گفت:”هدف از مذاکرات وین، احیای برجام پیش از انتخابات ایران است.”/دیده بان ایران

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=3484

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.