• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
11
ضرورت توجه مردم به بحث جوانگرایی در حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل؛

پایان دوران ناکارآمدی و بی برنامگی؛ لاهیجان و سیاهکل هوای تازه می خواهد

  • کد خبر : 21441
  • 09 اسفند 1402 - 0:16
پایان دوران ناکارآمدی و بی برنامگی؛ لاهیجان و سیاهکل هوای تازه می خواهد
حمید خوش سیرت جوانی متخصص که با حوزه صنعت آشنایی دارد و همچنین ظرفیت های لاهیجان و حومه را می شناسد ،همان هوای تازه ای است که در شعار انتخاباتی خود عنوان کرده ، او صنعت و اشتغال را در کنار واژه مرد بیان کرده که بگوید اینجا جوانانی دارد که چشم به راه ایجاد صنایع و اشتغالند تا با تامین زندگی خود ،آینده ای را بسازند

انطباق- سرویس استانی: توجه به جوانان و جوانگرایی از بحث هایی است که در حال حاضر به آن در سطوح مختلف کشور تاکید می شود .

اعتماد به جوانان تاثیر گذار و متخصص می تواند کشور را به سمت و سوی رشد و پیشرفت پیش ببرد .تجربه نشان داده که هر جا اعتماد به جوانان و تفکر جوانگرایی وجود داشته ،نتایج خوبی حاصل شده است .
فراهم نمودن فرصت برای جوانان و بستر سازی برای فعالیت آنان در سطح ملی مورد تاکید است .
در سال‌های اخیر شهرستان های لاهیجان و سیاهکل به دلیل عدم وجود افراد موثر در حوزه قانونگذاری و مجلس از قافله رشد عقب مانده است و به جهت وجود نمایندگانی که پیگیر نیستند ، در حوزه های مختلف مغفول !

حمید خوش سیرت چهره جوانی که در حوزه انتخابیه شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل با شعار ” مرد صنعت و اشتغال ” وارد صحنه شده است با تکیه بر برنامه هایی که ارائه داده امید به پیروزی در انتخابات دارد.

خوش سیرت جوانی دانش آموخته است که در کارنامه فعالیت هایش معاونت صنایع کوچک شهرکهای صنعتی استان تهران، معاونت توسعه مدیریت ‌‌منابع شهرکهای صنعتی استان تهران، مشاور و مسئول پیگیری های ویژه معاون وزیر و‌ مدیرعامل شهرکهای صنعتی ایران، مدیر شهرک صنعتی لاهیجان به چشم می خورد.
مردم و علی الخصوص جوانان لاهیجان ‌و سیاهکل امیدوارند که این بار در انتخابات یک نیروی تازه نفس به عنوان نماینده مردم در مجلس ورود کند تا به واسطه تجربیاتی که دارد بتواند مطالبات آنان را در سطح ملی پیگیری نماید.
در دو دوره گذشته ، نیکفر و فرخی نتوانسته اند برای این دو شهرستان حوزه انتخابیه خود کار موثری برای جوانان از پیش ببرند و انتقادات زیادی نسبت به عملکرد این دو کاندیدا وجود دارد و نتیجه عملکردشان کاملا مشخص است . در دو دوره قبل عملا اتفاق خاصی در زمینه اشتغال جوانان حاصل نشده است و بسیاری از جوانان به نمایندگان پیشین و حال حاضر انتقاد دارند .
با وجود پتانسیل های بسیار لاهیجان و سیاهکل ، ایجاد زیر ساخت ها در حوزه های مختلف ،سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال از وضعیت چشمگیری برخوردار نشده است .از طرفی سلمان زارع کاندیدای دیگر این حوزه انتخابیه برنامه مدون و مشخصی برای جوانان بطور خاص معرفی نکرده و معلوم نیست چگونه با فقدان سابقه مدیریتی در عرصه ملی می تواند در چهارچوب قانون گذاری برای این حوزه انتخابیه اجماع نظر بگیرد.
حمید خوش سیرت جوانی متخصص که با حوزه صنعت آشنایی دارد و همچنین ظرفیت های لاهیجان و حومه را می شناسد ،همان هوای تازه ای است که در شعار انتخاباتی خود عنوان کرده ، او صنعت و اشتغال را در کنار واژه مرد بیان کرده که بگوید اینجا جوانانی دارد که چشم به راه ایجاد صنایع و اشتغالند تا با تامین زندگی خود ،آینده ای را بسازند .
جوانگرایی و تکیه بر مدیریت علمی و تخصص یک نماینده جدید پس از دو دوره حضور نمایندگان ناکارآمد شاید تنها راه حل عبور این دو شهرستان از معضلات باشد .

خوش سیرت که سالها با حضور در بخشهای صنعتی و کارآفرینی کشوری تجارب خوبی را اندوخته است قطعا خواهد توانست ورود سرمایه گذاران و کار آفرینان مطرح کشور در حوزه های صنعت ،گردشگری و کشاورزی در لاهیجان و سیاهکل را تسهیل کند و پیگیر مطالبات این دو شهرستان در سطح ملی باشد .

وی آن کور سویی امیدی است که کشاورزان برنج کار ،تولید کنندگان و بازاریان ،چایکاران ، باغداران و کشاورزان سال ها ست با خود به همراه دارند و اکنون همه ی محصولات آنها با ورود صنایع تبدیلی و توسعه سایر زنجیره های صنعت می تواند بهینه و ارزش افزوده بیابد.

امید است که این بار منتخب مردم لاهیجان و سیاهکل یک چهره فعال و توانمند باشد و فرصتی برای یک نیروی جوان با اعتماد به اون فراهم شود .

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=21441

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.