• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
6
شهردار رشت در جلسه شورای معاونین تاکید کرد:

وضعیت آسفالت محلات رشت مناسب نیست | پارک ۴۵۰ هکتاری لاکان هر چه سریعتر تکمیل شود

  • کد خبر : 16280
  • 23 خرداد 1402 - 14:16
وضعیت آسفالت محلات رشت مناسب نیست | پارک ۴۵۰ هکتاری لاکان هر چه سریعتر تکمیل شود
جلسه شورای معاونین به منظور پیگیری مصوبات جلسات گذشته و برخی موارد اولویت‌دار روز دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ به ریاست رحیم شوقی شهردار رشت برگزار شد.

به گزارش انطباق ، شهردار رشت در این جلسه بر ضرورت تعیین تکلیف قراردادهای باز شهرداری از سنوات گذشته تاکید کرد و افزود: از معاونت‌های ذیربط در شهرداری رشت انتظار دارم آن دسته از قراردادهای شهرداری که در ماده ۳۸ درحال پیگیری است را با جدیت دنبال کنند تا سریع‌تر به نتیجه برسد.
شوقی خواستار تنظیم حقوقی و اصولی قراردادها به منظور جلوگیری از ضرر و زیان شهرداری رشت شد و عنوان کرد: ضرر به شهرداری به معنی ضرر به حقوق شهروندان است بنابراین در راستای صیانت از حقوق عامه باید از این رویه جلوگیری به عمل آورد.
شهردار همچنین خطاب به معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی اظهار داشت: با توجه به اهمیت بالای افزایش سرانه فضای سبز شهری و ایجاد پویایی اقتصاد شهری مبتنی بر گردشگری شهری احداث پارک ۴۵۰ هکتاری لاکان باید هر چه سریعتر تعیین تکلیف شده و روند تکمیل آن سرعت یابد.
شوقی به شرایط بد آسفالت معابر شهری اشاره کرد و گفت: علاوه بر روکش آسفالت که در مناطق پنچ‌گانه در حال اجراست باید به گونه‌ای عمل کنیم تا پروژه‌های این بخش با سرعت بیشتری مورد پیگیری قرار گیرد.
وی ادامه داد: از آنجا که وضعیت آسفالت محلات شهری به جهت ایجاد چاله‌های عمیق چندان مناسب نیست بنابراین می‌توانیم با مشخص کردن اولویت‌ها به روند ترمیم آسفالت محلات و مناطق مختلف سطح شهر سرعت ببخشیم.
شهردار رشت یکی از راهکارهای تقویت مشارکت و رضایت شهروندان در رصد و حل مشکلات شهری را بهبود عملکرد سامانه ۱۳۷ ذکر کرد و گفت: واحدهای عمرانی شهرداری از طریق افزایش سرعت در عملکرد خود نقش به سزایی در جهت جلب رضایت شهروندان دارند.
شوقی با بیان اینکه تماس‌ها، درخواست‌ها و موارد اضطراری مطرح شده از سوی شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ به صورت موردی رصد خواهدشد اضافه کرد: هر کدام از مناطق پنج‌گانه موظف به رفع موردی شکایات ثبت شده، پیگیری درخواست‌ها و پاسخگویی به شهروندان هستند.
لازم به ذکر است در این جلسه معاون منابع انسانی، معاون حمل و نقل و امور زیربنایی، معاون خدمات شهر و سایر مدیران عضو شورای معاونین در ارتباط با عملکرد حوزه خود و اقدام انجام شده گزارشی را در حضور شهردار رشت ارائه دادند.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=16280

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.