• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
75
در شورای فنی دانشگاه علوم پزشکی گیلان مطرح شد؛

“واگذاری مسوولیت‌ طرح‌های عمرانی به کارشناسان” و “پاسخگویی” ، دو مطالبه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان

  • کد خبر : 12452
  • 06 آذر 1401 - 19:15
“واگذاری مسوولیت‌ طرح‌های عمرانی به کارشناسان” و “پاسخگویی” ، دو مطالبه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست شورای فنی بر ضرورت واگذاری مسوولیت‌ طرح‌های عمرانی به کارشناسان فنی و پاسخگویی آنها نسبت به پیشرفت پروژه‌ها تاکید کرد.

به گزارش انطباق نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وبدا)، نشست شورای فنی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور دکتر حیدرعلی بالو-سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، معاونین دانشگاه و جمعی از مدیران ستادی و کارشناسان فنی در سالن اجلاس حوزه ریاست برگزار شد.

دکتر حیدرعلی بالو-سرپرست دانشگاه علوم پزشکی در این نشست با اشاره به در دست احداث بودن تعدادی از پروژه‌های فنی و عمرانی سلامت محور در سطح استان، اظهار کرد: مسوولیت‌ هر یک از پروژه‌های عمرانی و طرح فنی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان باید به یکی از کارشناسان فنی واگذار شود تا نسبت به پیشرفت و عدم پیشرفت آن‌ها پاسخگو باشند.

وی بر لزوم تشدید نظارت بر فرایند اجرای طرح‌های عمرانی تاکید کرد و افزود: نظارت مستمر در طول اجرای طرح‌های عمرانی و فنی و بهره‌گیری از ظرفیت مشاوران درون‌سازمانی و امانی بنا بر مرّ قانون(اصل قانون) از ضروریات است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین بر ضرورت بهسازی و نوسازی بالابرهای(آسانسور) بیمارستانی و افزایش ایمنی تأسیسات آتش نشانی در مراکز آموزشی درمانی و بیمارستانها تأکید کرد.

گفتنی است در نشست امروز شورای فنی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در خصوص تعدادی از طرح های عمرانی، توسعه و بهسازی حوزه های درمانی و بهداشتی نیز بحث و تبادل‌نظر شد.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=12452

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.