• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
6
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان :

واحدهای صنعتی فعال ،بازوان قدرتمندشرکت شهرک های صنعتی هستند

  • کد خبر : 7347
  • 09 اسفند 1400 - 12:02
واحدهای صنعتی فعال ،بازوان قدرتمندشرکت شهرک های صنعتی هستند
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت :باید به نقطه ای برسیم که هم عرضه کننده و هم تقاضا کنندۀ کالا در بازار به موضوع کاهش نرخ بیکاری و ایجاد موقعیت های شغلی در کشور واقف باشند.

به گزارش انطباق به نقل از روابط عمومی ، فریبرز سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان در بازدید از ناحیه صنعتی سکام رضوانشهر بیان داشت : واحدهای صنعتی فعال ، بعنوان بازوان قدرتمندی برای شرکت شهرک های صنعتی محسوب می گردند و با انتقال تجربیات و دانش فنی خود ، به ارتقاء سطح کیفیت واحدهای صنعتی دیگر ، کمک شایانی می نمایند .
وی اظهار داشت : راه اندازی زیرساختهای لازم در شهرک ها و نواحی صنعتی از رسالتهای شرکت شهرک های صنعتی استان می باشد که موجب اشتیاق روزافزون سرمایه گذاری به منظور افزایش تولید و اشتغال خواهد شد .
رئیس هیأت مدیره شرکت شهرک های صنعتی گیلان در ادامه افزود : شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با وجود پتانسیل های ویژه منطقه تلاش خود را در راستای توسعه متوازن، تکمیل و توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی جهت ایجاد جذابیت در سرمایه گذاری صنعتی خواهد کرد.
وی در ادامه اظهار داشت: آموزش های هدف دار و ظرفیت سازی برای اشتغال در واحدهای کوچک و متوسط درشهرک های صنعتی استان برنامه ریزی شده و در حال انجام است.
سعیدی کیا با بیان تشکیل نشست‌های رسیدگی به مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی درشهرستان ها عنوان کرد: بیشتر مسائل و مشکلات این واحدها با همت مسئولین شهرستانی قابل حل بوده و سبب رونق بیشتر صنایع می شود.
در ادامه مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت: عزم دولت برای حفظ آرامش اقتصادی حاکم در کشور براساس مولفه های اقتصاد مقاومتی جدی و حمایتهای ویژه ای در این زمینه انجام شده است.
وی با اشاره به دغدغه جدی دولت برای کاستن از نرخ بیکاری و ایجاد موقعیت های شغلی در کشور افزود: باید به نقطه ای برسیم که هم عرضه کننده و هم تقاضا کنندۀ کالا در بازار به این موضوع واقف باشند که حمایت از  تولید داخلی و افزایش موقعیت های شغلی برای فرزندان آنها در تضاد با عرضه و خریداری کالای غیرایرانی است.
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان خاطرنشان کرد: همه نوع مساعدت نیز در راستای رفع موانع و مشکلات سرمایه گذاران شهرک های صنعتی نیز انجام خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=7347

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.