• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5
نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر:

واحدهای تولیدی کوچک، نقش عمده‌ای در اقتصاد ملی ایفا می‌کنند

  • کد خبر : 5444
  • 20 آبان 1400 - 12:05
واحدهای تولیدی کوچک، نقش عمده‌ای در اقتصاد ملی ایفا می‌کنند
نماینده مردم شهرستانهای آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی و مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان با هم دیدار و گفتگو کردند .

به گزارش انطباق به نقل از  روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ، ابراهیم نجفی نماینده محترم مردم شریف شهرستانهای آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی و فریبرز سعیدی کیا مدیر عامل محترم شرکت شهرک های صنعتی گیلان در نشستی پیرامون وضعیت شهرک ها و نواحی صنعتی استان گیلان گفتگو کردند .

در همین راستا نجفی نماینده  مردم شهرستانهای آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی بیان داشت :  امروزه بسیاری از کشورهای دنیا به این امر پی برده‌اند که واحدهای تولیدی کوچک، نقش عمده‌ای در اقتصاد ملی ایفا می‌کنند و در برخی از این کشورها چنین به نظر می‌رسد که اقتصاد ملی بر پایه بنگاه‌های اقتصادی کوچک بنا شده است.

وی به بیان این مطلب اذعان داشت که : تاکید مقام معظم رهبری بر حمایت از تولید ملی تدبیر هوشمندانه‌ای است تا دولتمردان را بیش از گذشته به حمایت از صنعتگران ایرانی معطوف کندبدون تردید دولت باید در کنار بخش خصوصی قرار گیرد و با تقویت و افزایش مشارکت این بخش در اقتصاد زمینه رشد تولید ملی را فراهم سازد.

نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهرگفت : در حال حاضر با مدیریتی قاطع ، دلسوز و در صحنه می توان به صنعت استان کمک کرد که مجموعه شهرکهای صنعتی نمونه بارزی از این مدیریت در استان می باشد .

سعیدی کیا مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان ضمن تشکر از حضور و پیگیریهای جناب آقاینجفی نماینده محترم مردم شریف شهرستانهای آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی در حمایت از صاحبان صنایع در ادامه به این موضوع اشاره کرد که : با توجه به اهمیت صنایع خرد در تحقق توسعه صنعتی، مسئولیت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به عنوان متولی سیاستگذاری و توسعه صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی در کشور سنگین‌تر شده است.

وی در ادامه افزود : از نکات دیگری که این مجموعه به عنوان یکی از ارکان ایجاد اشتغال و متولی ، بخشی از تولید صنعتی در کشور، پیگیری می‌کند، توانمندی واحدهای صنعتی با محوریت جذب بازارهای جهانی است .

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت : یکی از ابزارهای حمایتی که ترغیب بخش خصوصی را به دنبال دارد، رفع مشکلات ساختاری در اقتصاد دولتی است. مجموعه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی با شناسایی چالش‌های موجود بخش صنعت و خلأهای قانونی، گام‌هایی در جهت مشارکت بخش خصوصی به کار گرفته است که واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک‌ها به بخش خصوصی از جمله این سیاست‌ها است.

وی در پایان بیان داشت : می بایست رفته رفته موانع پیش‌روی صاحبان صنایع را مرتفع کنیم و زمینه را برای تحقق خودکفایی اقتصادی در آینده‌ای نزدیک رقم بزنیم.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=5444

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.