• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4
به‌همت شهرداری و شورای اسلامی بندر کیاشهر و اداره ورزش شهرستان آستانه اشرفیه برگزار شد؛

همایش ورزشی ویژه بانوان کیاشهری

  • کد خبر : 7286
  • 05 اسفند 1400 - 11:18
همایش ورزشی ویژه بانوان کیاشهری
همایش ورزشی ویژه بانوان در بندرکیاشهر توسط هیئت ورزش‌های همگانی و با همکاری شهرداری بندر کیاشهر، شورای اسلامی شهر و اداره ورزش شهرستان آستانه اشرفیه در محوطه لنج‌سازی اسکله این شهر بندری برگزار شد.

به گزارش انطباق به نقل از واحد خبر روابط عمومی شهرداری بندر کیاشهر، همایش ورزشی ویژه بانوان، صبح روز گذشته (چهارم اسفند ۱۴۰۰) توسط هیئت ورزش‌های همگانی و با همکاری شهرداری بندر کیاشهر، شورای اسلامی شهر، اداره ورزش شهرستان آستانه اشرفیه و همچنین حضور پرشور بانوان، در محوطه لنج‌سازی اسکله این شهر بندری برگزار شد.

مرتضی عاطفی شهردار بندرکیاشهر در حاشیه این رویداد ورزشی برگزاری همایش‌های ورزشی را با هدف فرهنگ‌سازی و توسعه‌ ورزش بانوان اقدامی اثربخش ذکر کرد و گفت: مدیریت شهری و شهرداری به اندازه توان و ظرفیت خود برای ایجاد فضاهای ورزشی و زیرساخت‌های ویژه بانوان تلاش می‌کند.

شهردار بندر کیاشهر با بیان اینکه با توسعه زیر ساخت‌های ورزش بانوان می‌توان انگیزه‌ این قشر از جامعه را برای ورزش افزایش داد تصریح کرد: از آنجا که ارتقای سطح سلامت در گرو ورزش است بنابراین با برگزاری همایش‌های ورزشی و مسابقات متنوع در سطح شهر، مؤلفه ورزش، در برنامه روزمره مردم و شهروندان قرار می‌گیرد.

عاطفی نقش تعیین‌کننده بانوان در جامعه و داشتن شهری با نشاط، پویا و توسعه یافته را با اهمیت دانست و اظهار داشت: برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم به منظور توسعه ورزش، همواره در دستور کار مجموعه مدیریت شهری بوده و این نهاد در همین راستا و با هدف حفظ امنیت بیشتر بانوان در تلاش است تا زمینه احداث پارک بانوان را نیز فراهم سازد.

فرشته هادی پور مسئول هئیت ورزش‌های همگانی نیز در همین راستا ایجاد شور و نشاط برای بانوان شهر را از اهداف برگزاری همایش ورزشی بانوان ذکر کرد و گفت: همایش ورزشی ویژه بانوان در رشته‌های ورزشی ایروبیک با استپ، یوگا، طناب کشی، بدمینتون، دو و میدانی، طناب‌زنی و ترامپلین کودکان در محوطه لنج سازی اسکله بندر کیاشهر برگزار شد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری بندر کیاشهر، در پایان همایش ورزشی ویژه بانوان از مقام‌های اول تا سوم هر رشته ورزشی با اهدای مدال و لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=7286

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.