• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
273
نطفه فساد زاییده دورویی مسئولان و وابستگان آن‌هاست

نهضت تزویر و نفاق

  • کد خبر : 11105
  • 20 شهریور 1401 - 14:33
نهضت تزویر و نفاق
کاسبانی که خود را دلواپس آخرت و دین مردم نشان می‌دهند ولی خود دلباختگان دنیا هستن و با این روند روزگار ملتی ۸۰میلیونی را سیاه کرده‌اند. فردی که پسرش عاشق یک هنرپیشه آنچنانی است در قالب معاون وزیر، فرهنگ را به آتش می‌کشد؛ زنی که خود به دنبال صیانت از فضای‌مجازی است پسرش تجارت فیلترشکن می‌کند، دبیری که از تحریم‌ها دفاع می‌کند پسرانش در اقیانوس‌ها با کشتی‌ها روی موج تحریم‌ها کاسبی می‌کنند

اختصاصی انطباق -مهدی روحی : نفاق، دورویی، تزویر و فریب! واژگانی منفوری که در هیچ دین و مکتبی جای ندارد ولی در میان اهالی سیاست به وفور دیده می‌شود. سیاسیونی که سیاست‌شان عین دیانت‌شان نیست و همراه با خباثت است و می‌توان آن را از میان دورنگی‌های‌ان به خوبی تشخیص داد.

این رویه سال‌ها یا شاید بهتر بشود گفت قرن‌هاست که میان صاحبان قدرت و بازیگران سیاست اجرا می‌شود و فریب عامه مردم برای بقا در اریکه‌قدرت مقصد نهایی این نوع عملکرد است.

نکته‌ای که به آن اشاره شد مصداق‌های فراوانی دارد ولی در این سال‌ها این نوع خصوصیات سبب دلزدگی بسیاری از مردم نسبت یه اهالی شعار و ریا شده است.

آن‌هایی که مردم را از رطب منع می‌کنند ولی خود خروارخروار می‌خورند و خورجین‌ها پر می‌کنند یا بهتر بگوییم توبه‌فرمایانی که خودشان در خلوت زندگی‌های‌شان کارهایی می‌کنند که در میان عامه آن را تقبیح کرده و سعی دارند به عنوان منکر در جامعه آن را جا بیندازند.

در این چند سال اخیر افراد فراوانی را دیدیم که با یقه‌های بسته، ریش و تسبیح شعارهای آنچنانی سر دادند و خود را نجیب‌زادگانی معصوم معرفی می‌کردند ولی دست روزگار حجاب از قامت کریه آن‌ها می‌کشید و هویت‌شان را برای خلق‌الله نمایان می‌ساخت که ایا الناس فریب شعایر و نمایش‌های این قوم را نخورید که تزویر و دورویی با پوشش انقلابی پیشه آن‌هاست.

چنگ زدن به مقدسات و شعارهای انقلابی به حدی در میان آن‌ها برنامه‌سازی و سناریونویسی می‌شد که هر شنونده‌ای تصور می‌کرد که آن‌ها راویان حقیقت هستند ولی در پشت‌صحنه جوکرهایی حرفه‌ای در راستای قاپیدن و چاپیدن ثروت و قدرت بودند.

آن‌هایی که خود را زمانی بسیجی اقتصادی معرفی می‌کردند یا آن‌هایی که با چفیه به راهپیمایی‌ها می‌رفتند، آن‌قماشی که با برند سوپر انقلابی آبروی دیگران را قربانی می‌کردند، کسانیکه یقه آخوندی می‌پوشیدند ولی پول حرام می‌خورند، قماش وابسته به فلان فرد معمم، طیف پیاده‌نظام فلان فرد نظامی، ملیجک‌های برخی سازمان ها و … همه و همه را در این سال‌ها دیدیم که در پوشش‌های خیریه و خدمت در مسیر شر می‌زدند جیب ملت!

از رفیق‌دوست‌های دهه ۶۰ و ۷۰ تا رفیق‌بازهای دهه ۸۰ و۹۰ از برادر وزیر سپاه تا معاون دستگاه قضا از دختر فلان وزیر تا پسر فلان سفیر اینا همه دست‌پروده‌‌های رویه‌ای شعار محور و ظاهرپرست است که فضا را برای اهالی تزویر و فریب باز می‌کند.

کاسبانی که خود را دلواپس آخرت و دین مردم نشان می‌دهند ولی خود دلباختگان دنیا هستن و با این روند روزگار ملتی ۸۰میلیونی را سیاه کرده‌اند. فردی که پسرش عاشق یک هنرپیشه آنچنانی است در قالب معاون وزیر، فرهنگ را به آتش می‌کشد؛ زنی که خود به دنبال صیانت از فضای‌مجازی است پسرش تجارت فیلترشکن می‌کند، فردی که از تحریم‌ها دفاع می‌کند پسرانش در اقیانوس‌ها با کشتی‌ها روی موج تحریم‌ها کاسبی می‌کنند، سرداری که به مردم درس خرید کالای ایرانی می‌دهد، خانواده‌اش از فرنگ برای نسل آینده خرید می‌کند، دیپلماتی که مردم را به پوشیدن لنگ و خوردن نان خشک دعوت می‌کند، فرزندانش در غرب و شرق با اسم پدر می‌کوبند و برج می‌سازند.

این نهضت و تزویر و فریب تا چه زمانی قرار است بر محور شعار و ریا جولان بدهد و اعتقاد و ایمان و امید ملتی را به سخره بگیرد؟!!! چرا این طیف که هر روز با دست اللهی نقاب از چهره کریه‌شان کنار می‌رود باید همچنان در متن باشند و به مردم دهن کجی کنند. مفسدانی که ریشه‌هایی قوی در لجن‌زار دارند چه زمانی زنگ پایان‌شان خورده می‌شود؟! چه زمان مردم این سرزمین طعم عدالت و پاکی را خواهند چشید تا تلخی گرسنگی و سختی کمتر زندگی را به کام‌شان تلخ کند؟!

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=11105

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.