• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
محمد شیخان کاندیدای حوزه تالش بزرگ در گفتگویی با انطباق؛

نماینده ای که وزیری به او وقت نمی دهد در کجای کار و مسوولیت قرار دارد ؟/تالش بزرگ نماینده ای می خواهد که مطالبه گر حقوق کشاورزان در سطح ملی باشد

  • کد خبر : 21391
  • 06 اسفند 1402 - 11:37
نماینده ای که وزیری به او وقت نمی دهد در کجای کار و مسوولیت قرار دارد ؟/تالش بزرگ نماینده ای می خواهد که مطالبه گر حقوق کشاورزان در سطح ملی باشد
رشد و توسعه و رونق اقتصادی تالش در گرو ایجاد زیر ساخت های مناسب ،وجود اماکن گردشگری ،تفریحی ،صنعتی و حمایت از کشاورزی است و این مهم تنها با داشتن یک نماینده قوی حاصل می شود

 انطباق -سرویس استانی: دکتر محمد شیخان در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار انطباق در خصوص ورود به عرصه انتخابات از حوزه انتخابیه تالش اظهار داشت : در سرزمین تالش که دارای تاریخ کهن و منابع خدادادی است مردم نباید در کوههای سر به فلک کشیده و ییلاقات سر سبز و زیبای این منطقه با مشقت و رنج زندگی کنند.
وی با اشاره به مطالبات مردم تالش بزرگ گفت : کسی که عهده دار نمایندگی مردم در مجلس از این حوزه انتخابیه می شود اگر نتواند مشکلات منطقه را حل کند چه نقشی خواهد داشت ؟ نماینده ای که وزیری به او وقت نمی دهد در کجای کار و مسوولیت قرار دارد ؟

شیخان با اشاره به معضل مهم حق مالکیت اراضی مردم گفت : مردم تالش بزرگ بر زمین ها و مراتع اجدادی خود حق مالکیت ندارند و از دهه ۶۰ به بعد هیچ یک از پروانه های چرا و مرتع دامداری مردم در این مناطق تمدید نشده است ! در حالی که دامداری شغل اصلی و آباء اجدادی بسیاری از مردم تالش بزرگ است.

کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تالش ، رضوانشهر و ماسال ادامه داد : تالش بزرگ به نماینده ای نیاز دارد که مطالبات کشاورزان، شالیکاران ،دامداران و دامپروران را از نزدیک لمس کرده باشد و مطالبه گری حقوق آنان را در سطح ملی دنبال کند.

وی در بخش دیگری از گفتگو به مشکلات راه و جاده در این مناطق اشاره کرد و افزود : آقایانی که مدعی خدمت به مردم هستند از وضعیت جاده های تالش بزرگ و راههای ییلاقی آن خجالت نمی کشند ؟ مسیرهایی که همیشه به جهت زیبایی ،حجم بالای گردشگر در آن تردد می کنند . از عدم ساخت پل ها و بهسازی جاده ها خجالت نمی کشند؟ این زیر ساخت های ضعیف در حد و جایگاه یک منطقه پرتردد و مسافر پذیر نیست!

شیخان با بیان اینکه منابع طبیعی با کارشکنی های خود موجب بروز مشکلات برای ساکنین مناطق مختلف تالش بزرگ شده است ،گفت : معضل اراضی باید از راه صحیح آن و با پیگیری های مجدانه مرتفع گردد.

شیخان با بیان اینکه منطقه تالش در یک رکود اقتصادی و اشتغال دست و پا می‌زند، گفت : چنین منطقه ای با داشتن نیروهای جوان و جویای کار ،چرا نباید صنعت و واحد تولیدی بزرگ برای جذب و اشتغالزایی داشته باشد ؟ کارخانه چوکا که چشم امید بسیاری از جوانان این منطقه بود با سهل انگاری های نمایندگان در هر دوره رو به زوال رفت ! آیا سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار در تالش بزرگ اینقدر ناممکن و سخت است ؟
وی افزود : رشد و توسعه و رونق اقتصادی تالش در گرو ایجاد زیر ساخت های مناسب ،وجود اماکن گردشگری ،تفریحی ،صنعتی و حمایت از کشاورزی است و این مهم تنها با داشتن یک نماینده قوی حاصل می شود

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=21391

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.