• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
3
توسط شهرداری کیاشهر برگزار می شود؛

نمایشگاه عکس “گیلان سرزمین تمدن کهن”

  • کد خبر : 9103
  • 10 خرداد 1401 - 11:25
نمایشگاه عکس “گیلان سرزمین تمدن کهن”
نمایشگاه عکس گیلان سرزمین تمدن کهن پس از گذر از نمایشگاه‌های خارجی در استراخان روسیه و باکو جمهوری ادربایجان برای نمایش به بندر کیاشهر می رود.

به گزارش انطباق به نقل از معین نیوز نادر معصومی مدیر هنری این نمایشگاه گفت: نمایشگاه عکس«گیلان،سرزمین تمدن کهن»همزمان با نخستین تور تولید عکس دریامحور «بندر تا بندر» با محوریت واکاوی بصری تعامل دریا،بندر و شهر در کریدورهای شهرهای پویای بندری در کیاشهر توسط شهرداری این شهر برگزار میشود.

وی اظهار کرد:در نمایشگاه«گیلان،سرزمین تمدن کهن»منتخبی از آثار شاخص عکاسان استان گیلان که در نمایشگاههای عکس« آستراخان روسیه فدراتیو و باکو پایتخت جمهوری اذربایجان» حضور داشته اند با ۳۰ قطعه عکس به ابعاد ۵۰×۷۰ در تاریخ پنجشنبه ۱۲ خرداد ماه ۱۴۰۱ با حضور هنرمندان استان و پیشکسوتان تاریخ شفاهی بندر کیاشهر در این شهر رونمایی می شود .

وی ادامه اند؛ .همزمان در تور عکاسی «بندر تا بندر» با حضور ۱۷ عکاس منتخب گیلان از ظرفیتهای گردشگری،طبیعی و تاریخی بندر کیاشهر عکاسی می شود.

معصومی افزود : تور عکاسی بندر تا بندر ایده ای طراحی شده از سوی دپارتمان رویداد سازی روزنامه معین است که با همکاری شهرداری کیاشهر برگزار و مجموعه عکس تولید ی و محصول نهایی آن بهمراه مجموعه آثار تورهای عکاسی بنادر آستارا،انزلی و پیربازار تا رشت بصورت یک بسته نمایشگاهی فرهنگی هنری نفیس و جامع از کتاب ویژه آن نیز در مرکز استان گیلان عرضه و بنمایش در خواهد آمد.

وی گفت :.دپارتمان رویدادسازی روزنامه سراسری معین در راستای تولید رویدادهای فرهنگی اقدامات خوبی در پشتیبانی از فعالیت های فرهنگی و هنری در داخل و خارج کشور داشته است که می طلبد با حمایت از اینگونه حرکت های رویداد محور توسط بخش خصوصی زمینه های گسترش فرهنگ و هنر گیلان را بیش از گذشته فراهم آید.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=9103

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.