• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6
رئیس ستاد همتی در گیلان:

نظر نهایی جبهه اصلاحات برای ما اهمیت دارد / ستاد دکتر همتی با قوت به کار خود ادامه می دهد

  • کد خبر : 4094
  • 15 خرداد 1400 - 11:47
نظر نهایی جبهه اصلاحات برای ما اهمیت دارد / ستاد دکتر همتی با قوت به کار خود ادامه می دهد

به گزارش انطباق، علیرضا سحرخیز، رئیس ستاد دکتر همتی در گیلان گفت: ارکان ستاد در استان و شهرستانها تا حدود زیادی مشخص شده و کار را آغاز کرده و به طور جدی به فعالیت ادامه می دهیم. وی افزود: در شرایط کنونی و با توجه به کاندیداهای موجود در رقابت های انتخاباتی به طور جدی […]

به گزارش انطباق، علیرضا سحرخیز، رئیس ستاد دکتر همتی در گیلان گفت: ارکان ستاد در استان و شهرستانها تا حدود زیادی مشخص شده و کار را آغاز کرده و به طور جدی به فعالیت ادامه می دهیم.

وی افزود: در شرایط کنونی و با توجه به کاندیداهای موجود در رقابت های انتخاباتی به طور جدی از دکتر همتی حمایت خواهیم کرد و معتقدیم نباید عرصه رقابت را خالی کنیم.

سحرخیز ادامه داد: ستاد دکتر همتی با قوت به کار خود ادامه خواهد داد و درب این ستاد به روی آحاد جامعه باز است و امیدواریم تمام کسانی که دغدغه فردای کشور را دارند به طور جدی وارد عرصه شوند و تلاش کنند تا راه توسعه، باز بماند.

او تأکید کرد: نظر نهایی جبهه اصلاحات برای ما اهمیت دارد و امیدواریم در روزهای آینده با توجه به تحولات پیش بینی شده، این جبهه رسما وارد کارزار انتخابات اثربخش پیش رو شده و فعالانه پایگاه اجتماعی خود را دعوت به مشارکت گسترده نماید.

رئیس ستاد دکتر عبدالناصر همتی در پایان گفت: از عموم علاقه‌مندان، نخبگان و به ویژه جوانان دعوت می کنم تا با حضور و همکاری سازنده در ستاد دکتر همتی حضور پیدا کرده تا بتوانیم آینده ای روشن برای فردای ایران و فرزندان این سرزمین رقم بزنیم.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=4094

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.