• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
7

نشست هم‌اندیشی فرهنگی با حضور روحانیون و مجموعه مدیریت شهری بندر کیاشهر برگزار شد

  • کد خبر : 5024
  • 27 مهر 1400 - 12:15
نشست هم‌اندیشی فرهنگی با حضور روحانیون و مجموعه مدیریت شهری بندر کیاشهر برگزار شد
نخستین نشست هم‌اندیشی فرهنگی با حضور روحانیت معظم، هیئت امنای مساجد، شهردار و مجموعه مدیریت شهری بندر کیاشهر برگزار شد.

به گزارش انطباق به نقل از واحد خبر مديريت روابط عمومی شهرداری بندر كياشهر، نخستین نشست هم‌اندیشی فرهنگی با حضور هیئت امنای مساجد، روحانیت معظم، شهردار و مجموعه مدیریت شهری و با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلین سید جواد نور موسوی از علمای شهر قم برگزار و مباحث متنوعی در آن مطرح شد.

در این نشست فرهنگی حجت‌الاسلام نورموسوی مواردی را در بحث رعایت اخلاق و اینکه مهم‌ترین ویژگی پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) در کنار سایر ویژگی‌های انسانی و دینی، مکارم اخلاق بوده است بیان کرد.

حجت‌الاسلام نورموسوی با اشاره به اینکه خداوند متعال در وجود انسان‌ها کمالاتی قرار داده است و انسان باید از این نعمات به خوبی استفاده کند افزود: بدون شک اگر کسی برای ارتقای کمالات درونی خود تلاش نکند و ارزشی قائل نشود زیبایی‌های ظاهر و جمالی که خداوند به او عطا کرده برای سعادتش مفید نخواهد بود.

وی اخلاق حسنه را مؤلفه‌ای مهم که هر مدیر و مسئولی که پست و مقام می‌گیرد باید به آن آراسته باشد دانست و با تاکید بر اینکه فضیلت اخلاق امروزه در جامعه به فراموشی سپرده شده است تصریح کرد: آن چیزی که جامعه را به سمت فنا سوق داده است فقدان این ویژگی شخصیتی است.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری بندر كياشهر، روحانیون و هیئت امنای مساجد هم در ادامه این جلسه دغدغه‌های خود را بیان و مباحثی را مطرح کردند و مقرر شد این سلسله نشست‌ها به شکل منظم برگزار شود.

شهردار بندرکیاشهر نیز به دقت مباحث مورد بحث را مورد توجه قرار داد و نسبت به رویکردهای اخلاق‌مدارانه مجموعه شهرداری کیاشهر تاكيد کرد.

گفتنی است از زمان تصدی عاطفی به سمت شهرداری بندرکیاشهر، فعالیت‌هايي چون ملاقات مردمی و حضور در محلات به جهت پیگیری مشکلات شهروندان همچنین تقدیر از نیروهای باتجربه و بازنشسته و مواردی دیگر که همه بر پایه تکریم ارباب رجوع و محترم شناختن همکاران شهرداری است در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار بندر کیاشهر با دیدگاهی اخلاق‌مدارانه و توسعه‌محور فعالیت‌‌های فرهنگی و زیرساختی را به‌طور مدون دنبال می‌کند.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=5024

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.