• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

نشست تخصصی دانشجویان مقطع دکترا اقتصاد دانشگاه تهران با مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی

  • کد خبر : 8609
  • 20 اردیبهشت 1401 - 11:05
نشست تخصصی دانشجویان مقطع دکترا اقتصاد دانشگاه تهران با مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی

به گزارش انطباق به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد انزلی جمعی از متخصصین و دانشجویان مقطع دکتری اقتصاد دانشگاه تهران به منظور بررسی ظرفیت های منطقه آزاد انزلی در ابعاد مختلف در نشست صمیمی با مدیرعامل سازمان دیدار و پیرامون مسائل اقتصادی گفتگو کردند. مهندس علی اوسط اکبری مقدم […]

به گزارش انطباق به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد انزلی جمعی از متخصصین و دانشجویان مقطع دکتری اقتصاد دانشگاه تهران به منظور بررسی ظرفیت های منطقه آزاد انزلی در ابعاد مختلف در نشست صمیمی با مدیرعامل سازمان دیدار و پیرامون مسائل اقتصادی گفتگو کردند.
مهندس علی اوسط اکبری مقدم رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در این نشست با اشاره به ظرفیت های منطقه آزاد انزلی بیان کرد : منطقه آزاد انزلی به لحاظ قرارگیری در موقعیت استراتژیک ، همسایگی با کشورهای حاشیه دریای خزر همچنین دسترسی به بازار بزرگ اوراسیا در حوزه تجارت بین الملل، لجستیک و گردشگری مزیتهای منحصر به فردی داشته که منجر به رشد شاخص های اقتصادی در منطقه شده است.
وی در ادامه به فعالیت دو بندر در محدوده منطقه آزاد انزلی اشاره به خاطر نشان کرد: از دیگر مزیت های این منطقه بهره گیری از دو بندر بزرگ، بندر قدیمی انزلی و بندر نوین کاسپین بوده که نقش مهمی در تامین کالای اساسی کشور داشته و این منطقه را به عنوان هاب داد و ستد کالاهای استراتژیک تبدیل کرده است.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی پیوند دانشگاه و مراکز صنعتی را یکی از راه های برون رفت از مشکلات دانست و تاکید کرد: یکی از مهمترین مواردی که میتوان با کمک متخصصین حوزه اقتصاد بررسی و راهکارهای جدیدی برای آن تدوین نمود لجستیک و تجارت بین الملل بوده و در این زمینه سازمان منطقه آزاد انزلی از پیشنهادات متخصصین این امر استقبال می‌کند.
گفتنی است در ادامه این برنامه،هیئت دانشگاه تهران از واحد‌های دانش بنیان شهرک صنعتی منطقه و زیرساخت‌های مجتمع بندری کاسپین و ظرفیت های گردشگری منطقه بازدید به عمل آوردند و معاونین اقتصادی و بندری سازمان نسبت به تشریح مزیتهای قانونی و پتانسیل های موجود پرداختند.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=8609

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.