• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
5
اسماعیل‌نجار، همشهری روحانی و عاشق احمدی‌نژاد در دولت رئیسی همچنان پایدار است!

نجاری برای تمام فصول

  • کد خبر : 6879
  • 07 بهمن 1400 - 14:07
نجاری برای تمام فصول
اختصاصی انطباق :از سیل‌ها، زلزله‌ها، آتش‌سوز‌ی‌ها و سایر بلایا و بحران‌ها این فرد هیچ پیشگیری خاصی نمی‌کرد و در حین بحران نیز خبری از او نبود و پس از بحران هم عملکرد ویژه‌ای از او دیده نمی‌شد ولی مدام در جایگاه خود ابقا شد! حال سوال اینجاست که آیا مقامات جمموری‌اسلامی دست این فرد چک سفید امضا دارند که با سابقه ناکارآمد او مدام در همه دولت‌ها از او استفاده می‌کنند؟!

اختصاصی انطباق – سرویس سیاسی : نام‌ او اسماعیل است، شهرتش نجار و اهل سرخه سمنان یعنی همان شهری که روحانی به دنیا آمد و همان استانی که احمدی‌نژاد زاییده آنجاست.

در همان دوران کمیته‌ در دهه شصت او را از کرمان به کردستان فرستادند و از بخشداری و فرمانداری از آن شهرستان‌ها امروز استاندار و معاون وزیر شده‌است.

نکته جالب زندگی سیاسی این فرد حضور در تمام دولت‌هاست از دولت هاشمی و خاتمی گرفته تا احمدی‌نژاد، روحانی و امروز هم رئیسی!

از خرداد سال ۱۳۶۲ همکاری خود را با سیستم اجرایی کشور در استان کردستان آغاز نمود و عهده‌دار پست‌هایی همچون:بخشدار، قائم مقام فرماندار سنندج، جانشین فرماندار مریوان، مدیریت ادارات کل استانداری، بازرس ویژه استاندار و در نهایت در تاریخ هشتم بهمن ماه ۱۳۸۴ به عنوان استاندار کردستان منصوب گردید. در نیمه دوم سال ۱۳۸۶، در جوار مسئولیت‌های دیگر، با وزارت نفت نیز همکاری می‌نمود، تا آن که در سال ۱۳۸۹ شمسی به عنوان استاندار کرمان انتخاب و به این استان عزیمت نمود.اسماعیل نجار تا سال ۱۳۹۲ شمسی عهده‌دار پست استانداری کرمان بود و در اسفند همین سال به عنوان معاون وزیر کشور و رییس سازمان مدیریت بحران کشور به تهران عزیمت کرد و تا امروز همچنان روی همان صندلی چسبیده است!

این فرد با وجود اینکه در جایگاه‌های مختلف بود ولی تا زمانی که آن جمله منتسب به وی درباره احمدی‌نژاد منتشر نشده بود در سایه زیست داشت

همان جمله‌ای که رسانه‌ها به نقل از او نوشتند:”اسماعیل نجار” در جلسه ستاد بحران استانداری کرمان گفته: مردم منطقه زلزله‌زده از ایمان و اعتقاد بسیار بالایی برخوردار بودند به‌عنوان مثال در بازرسی‌های ما یک منزلی مشاهده شد که ۳ دیوار آن در اثر زلزله فرو ریخته و یک دیوار که عکس دکتر احمدی‌نژاد بر آن نصب شده بود خود مردم با اعتقاد راسخ و محکم خود اذعان داشتند که رییس‌جمهور محبوب و دلسوز ما خدمات فراوانی برای مردم، به‌ویژه روستاییان انجام داده و می‌دهد و اعتقاد آنها بر این بود که لطف و نظر خداوند بوده که این دیوار فرو نریخته است.

البته این اظهارات را تکذیب کرد ولی بعد از آنکه در دولت هم‌محلی خود یعنی حسن روحانی به ریاست ستاد مدیریت بحران درآمد حواشی بیستری اطراف او را گرفت و تلفات در بحران‌های طبیعی هر روز بیشتر از روز قبل ناکارآمدی او را به رخ کشید.

اقدامات و اظهارات این فرد حواشی زیادی داشت و در این بین می‌توانیم به داستان درگیری او با یک طلبه اشاره کنیم؛ فیلمی که در فضای مجازی منتشر شد و این گونه به نظر می رسد که اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران با اسکورت چند ماشین شاسی بلند وارد محدوده خاکی جلوی یادمان شلمچه شده است که ورود به این منطقه برای خودروها ممنوع است. این موضوع موجب اعتراض طلبه حاضر در یادمان شد.

او نیز مانند برخی دولتمردان مقصر مصائب را مردم معرفی می‌کرد و با زبان بی‌زبانی تصور داشت که ملت خودشان مواظب باید باشند تا در بحران گرفتار نشوند!

از سیل‌ها، زلزله‌ها، آتش‌سوز‌ی‌ها و سایر بلایا و بحران‌ها این فرد هیچ پیشگیری خاصی نمی‌کرد و در حین بحران نیز خبری از او نبود و پس از بحران هم عملکرد ویژه‌ای از او دیده نمی‌شد ولی مدام در جایگاه خود ابقا شد!

حال سوال اینجاست که آیا مقامات جمموری‌اسلامی دست این فرد چک سفید امضا دارند که با سابقه ناکارآمد او مدام در همه دولت‌ها از او استفاده می‌کنند؟!

چگونه است تیم رئیسی افراد کارآمد حتی در جایگاه بخشدار را هم عوض کردند ولی این فرد با آن سابقه به عنوان معاون وزیرکشور و رییس ستاد بحران همچنان فعال است؟!

کاش مسئولان دولت رئیسی به فکر کشوری که نیاز به مدیریت بحران دارند باشند و فردی کارآمد و مفید را برای این ستاد مهم انتخاب کنند تا در صورت بروز وقایعی مانند سیل اخیر در نقاط مختلف کشور بار لعن و نفرین مردم روی دوش مقامات ارشد نیفتد و امثال اسماعیل‌نجار فقط حقوق و مزایای خود را بگیرند و کار خاصی انجام ندهند.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=6879

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.