• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6
جان ایرانیان فدای توهم برخی مسئولان

نتیجه تفاوت ۲۰۶ و لندکروز مرگ ۱۸هزار ایرانی است!

  • کد خبر : 15857
  • 04 خرداد 1402 - 16:21
نتیجه تفاوت ۲۰۶ و لندکروز مرگ ۱۸هزار ایرانی است!
میرسلیم که مدت هاست در قامت مدافع خودروسازان مقابل مردم قرار گرفته پشت تولید ملی پنهان شده و مدام مانند ولایتی مردم را به پوشیدن لنگ به زبانی دیگر دعوت می‌کند و مدام می‌گوید خودروهای داخلی را با قیمت‌های نجومی بخرید و حرف هم نزنید

اختصاصی انطباق-سرویس سیاسی: مصطفی میرسلیم نیازی به معرفی ندارد؛ فردی در تراز مسیولان انقلابی حزب موتلفه که سال‌هاست در سمت‌های رنگارنگ در حال ارتزاق از بیت المال است. انقلابی با قیافه مخصوص به خود که کفش آمریکایی به پا می‌کند و به ایالات متحده مرگ می‌فرستد و در پوشش دفاع از تولید ملی، سعی دارد ملت ایران را از حداقل‌های زندگی محروم کند.

در تازه‌ترین حاشیه‌سازی میرسلیم برای عصبانی کردن ملت ایران، فرد مذکور طی یک مناظره با هم طیف خود مدعی شده که فرقی بین پژو۲۰۶ عتیقه و تویوتا لندکروز نیست.

در مناظره خودرویی میرسلیم و رشیدی‌کوچی دو نماینده مجلس، رشیدی‌کوچی گفت: اگر شما بتوانید لندکروز دست دوم را با قیمت یک میلیارد بخرید، ۲۰۶ یک میلیاردی را می‌خرید؟ و میرسلیم پاسخ داد: فرقی ندارد.

میرسلیم که مدت هاست در قامت مدافع خودروسازان مقابل مردم قرار گرفته پشت تولید ملی پنهان شده و مدام مانند ولایتی مردم را به پوشیدن لنگ به زبانی دیگر دعوت می‌کند و مدام می‌گوید خودروهای داخلی را با قیمت‌های نجومی بخرید و حرف هم نزنید.

میرسلیم می‌گوید چه فرقی بین آهن‌پاره‌های بی‌کیفیت و گران با خودروهای آنچنانی کشورهای دیگر وجود دارد؛ جواب این فرد را باید با آمار کشتگان جاده‌ای در ایران داد. آماری تاسف‌بار که گویی برای مسئولان هیچ نگرانی ایجاد نمی‌کند.

آماری که فرمانده پلیس راهور کشور گفته: سالانه بالغ بر ۱۸ هزار تَن جان خود را از دست می‌دهند و جمعیت فعال کشور که بین ۱۵ تا ۳۵ سال قرار دارند نیز از بیشترین جانباختگان این حوادث به شمار می‌آیند.

این میزان کشتگان در کشور ۸۵میلیونی ایران در حالی است که در کشور ژاپن و تولیدکننده لندکروز با جمعیت ۱۲۰ میلیونی یک چهارم ایران است.

امثال میرسلیم سلطان شعار هستند و سال‌هاست اظهاراتی را به زبان می‌آورند که برای مردم قابل فهم نیست و هیچ پاسخی به خواسته‌های به حق مردم الا شعار ندارند.

کاش دلسوزانی در کشور وجود داشت که به حال این مردم اندکی دلواپس می‌شد و اجازه نمی‌داد این نوع زندگی خون به دل مردم کنند همانگونه که زمانی شهدا نگذاشتند خونی از بینی مردم ایران بیاید و بجای شعار جان خود را دادند نه اینکه بهترین زندگی را خود و خانواده‌شان داشته باشند و مردم را به خوردن نان خشک و اشکنه دعوت کنند.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=15857

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.