• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
9
دیدار آیت الله فلاحتی با رئیس هیئت مدیره و معاونان شرکت شهرک های صنعتی گیلان:

نبود نظارت سازمان های همگرا از عوامل عقب ماندگی ایجاد بنگاه های کوچک در گیلان است/ ضرورت حمایت های پیوسته برای ایجاد بنگاه های کوچک در گیلان

  • کد خبر : 4431
  • 24 مرداد 1400 - 14:59
نبود نظارت سازمان های همگرا از عوامل عقب ماندگی ایجاد بنگاه های کوچک در گیلان است/ ضرورت حمایت های پیوسته برای ایجاد بنگاه های کوچک در گیلان

به گزارش انطباق به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار رئیس هیئت مدیره و معاونان شرکت شهرک های صنعتی گیلان به مناسبت ۲۱ مرداد روز حمایت از صنایع کوچک با اشاره به اینکه در نظام اقتصادی دنیای معاصر جامعه ای رشد می کند که […]

به گزارش انطباق به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار رئیس هیئت مدیره و معاونان شرکت شهرک های صنعتی گیلان به مناسبت ۲۱ مرداد روز حمایت از صنایع کوچک با اشاره به اینکه در نظام اقتصادی دنیای معاصر جامعه ای رشد می کند که دارای بنگاه های کوچک و کلان تولیدی باشد اظهار کرد: بنگاه های کوچک تولیدی زوبازده هستند و آسیب آنها کمتر است.

وی به اشتغال خانوادگی در بنگاه های کوچک تولیدی اشاره کرد و افزود: پیامدهای خوب بنگاه های کوچک اقتصادی بسیار است البته وجود واحدهای بزرگ را نفی نمی کنیم.

امام جمعه رشت با تاکید بر فراهم کردن بستر مناسب برای ورود سرمایه گذاران به منظور ایجاد بنگاه های اقتصادی در گیلان، بیان کرد: همگرایی میان نهادهای ذی ربط برای ایجاد واحدهای کوچک تولیدی اثرگذار است.

آیت الله فلاحتی، حمایت های پیوسته برای ایجاد بنگاه های کوچک در گیلان را مهم خواند و تصریح کرد: نبود نظارت سازمان های همگرا از عوامل عقب ماندگی در عرصه راه اندازی بنگاه های کوچک محسوب می شود و براین اساس رصد سازمان های نظارتی برای ایجاد زیرساخت های بنگاه های کوچک در استان حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه عدالت ایجاد شهرک های صنعتی در مناطق مختلف گیلان باید رعایت شود، خاطرنشان کرد: عدالت در ایجاد فضا به منظور ورود سرمایه گذاران برای ایجاد واحدهای تولیدی بسیار مهم است.

نماینده ولی فقیه در گیلان بر توجه به مسائل زیست محیطی در فعالیت شهرک های صنعتی تاکید کرد و یادآور شد: اکنون نیازمند زیست بوم هستیم و می طلبد زیرساخت های لازم در شهرک های صنعتی فراهم شود.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه بستر برای فعالیت دو عرصه صنعت و زراعت در گیلان فراهم است، اظهار کرد: گیلان سرزمین گنج های پنهان است و در این راستا به زیرساخت، حمایت و نظارت لازم  نیاز دارد.

ایجاد شهرک صنعتی مرزی آستارا و شهرک صنعتی شهرستان خمام

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان نیز در دیدار مذکور به وجود ۳۶ شهرک و ناحیه صنعتی با وسعت یک هزار و ۵۴۸ هکتار در این استان اشاره کرد و گفت: بالغ بر ۱۶ هزار نفر در شهرک های صنعتی گیلان شاغل هستند.

فریبرز سعیدی کیا با اشاره به فعالیت ۷۸۷ واحد صنعتی در شهرک های صنعتی گیلان، بیان کرد: تا سال آینده تعداد ۵۰۰ واحد تولیدی به شهرک های صنعتی استان اضافه می شود.

وی، فعال کردن واحدهای تولیدی راکد را از برنامه های شرکت شهرک های صنعتی گیلان عنوان کرد و افزود: سال گذشته تعداد ۵۱ واحد راکد را شناسایی و به چرخه تولید برگرداندیم ضمن اینکه در ۴ ماه نخست امسال تعداد ۲۱ واحد به چرخه تولید برگشتند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان با بیان اینکه یکی از رسالت های ما ایجاد زیرساخت های لازم برای واحدهای تولیدی در شهرک های صنعتی است، تصریح کرد: راه اندازی شهرک صنعتی مرزی آستارا در یک عرصه ۲۵ هکتاری و همچنین ایجاد شهرک صنعتی شهرستان خمام را در برنامه داریم.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=4431

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.