• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2
مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان :

مهمترین موضوع در فصل شنا ، حفظ و حراست از جان مردم است/ بایدایستگاههای منجیان غریق مشخص شود

  • کد خبر : 9518
  • 01 تیر 1401 - 11:30
مهمترین موضوع در فصل شنا ، حفظ و حراست از جان مردم است/ بایدایستگاههای منجیان غریق مشخص شود
در راستای تامین نظر ریاست محترم جمهور و نیز حراست از جان مسافران ، ازهمه ی دستگاههای اجرایی استان گیلان تقاضا داریم با حمایت همه جانبه از منجیان غریق ، شرایطی لازم را برای استفاده آسان مردم از سواحل دریا فراهم آورند.

به گزارش انطباق نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ، آرمان در نشست شورای اداری که با حضور معاونین ، روسای گروهها و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای تابعه برگزار شد ، با بیان اینکه استاندار گیلان در نشست با فرمانداران شهرهای ساحلی نگاه ویژه ای به منجیان غریق داشتند ،از ضرورت فراهم آوردن جو همگرایی بین دستگاههای اجرای در فصل شنا گفت وافزود : با توجه به اینکه اداره کل ورزش و جوانان کار آموزش منجیان غریق واستقرارآنان را برعهده دارد ، فرمانداران ، شهرداران و دهیاران باید با حساسیت بسیار زیاد بر حراست از جان و آرامش روانی مردم همت گمارند .

وی از تلاش بی وقفه در خصوص تأمین اعتبار برای حقوق منجیان غریق از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سخن گفت و یادآورشد: مهمترین موضوع در فصل شنا حفظ و حراست از جان مردم و مسافران است که این تنها با تلاش و احساس مسوولیت منجیان غریق و حمایت های مسوولان ممکن خواهد بود .

مدیرکل ورزش و جوانان همچنین در این نشست در خصوص برگزاری هر چه بهتر جام ملی پرچم در روستا ها تاکید کرد و گفت : تاکنون هزار و ۱۱۶ تیم در سراسر گیلان در رشته مینی فوتبال آقایان و بانوان ثبت نام کرده اند .

وی گفت : از نظر شاخص های ثبت نامی جام پرچم ، شهرستانهای آستارا ، املش و تالش و از نظر تعداد تیم های ثبت نامی شهرستانهای تالش ، آستارا و رشت بترتیب اول تا سوم هستند . اولین دوره مسابقات مینی فوتبال روستایی و عشایری سراسر کشور ( جام پرچم ) با شعار «هر روستا یک تیم» برگزار می‌شود و به تمام تیم‌های شرکت کننده البسه ورزشی (مخصوص مسابقات) به صورت رایگان اهدا خواهد شد.

خیرالله رضایی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل نیز در این نشست گفت : همه در هر مسئولیتی که داریم تکالیف خود را باید به بهترین شکل ممکن انجام دهیم و با جدیت از سرمایه هایی که در اختیار داریم به بهترین شیوه نگهداری کنیم. وی گفت : مسیر ما فقط مسیر خدمت است و از هر نوع حاشیه باید دوری کنیم.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=9518

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.