• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان در دیدار با فرماندار شهرستان رودسر؛

مهدی محبوبی: عزت،حرمت و توانمندی ما در گرو داشتن اقتصادی قوی است

  • کد خبر : 8145
  • 31 فروردین 1401 - 10:53
مهدی محبوبی: عزت،حرمت و توانمندی ما در گرو داشتن اقتصادی قوی است
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت در دیدار با فرماندار شهرستان رودسر گفت: عزت و حرمت و توانمندی ما در گرو داشتن اقتصادی قوی است

به گزارش انطباق ،مهدی محبوبی حسن کیاده مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان با سفر به شهرستان رودسر با محمد رضا شهاب زاده فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار شهرستان رودسر در این دیدار بر لزوم استفاده از نیروهای بومی و جوانان تحصیلکرده در راه اندازی و بهره برداری واحدهای صنعتی و اشتغالزا تأکید کرد.

شهاب زاده با اشاره به جایگاه صنایع کوچک در تأمین بخش اعظمی از نیاز کشور به محصولات داخلی، خاطر نشان کرد: رشد صنایع کوچک مشکلاتی از قبیل بیکاری و توزیع ناعادلانه درآمد را به طرز صحیحی مدیریت می‌کند.

وی افزود: سازماندهی و کمک به واحدهای کوچک و متوسط صنعتی در راستای رقابتی شدن فعالیت این واحدها، شیوه‌ای مطمئن در بهبود ساختار صنعتی و حل مشکلات بیکاری در جامعه است.

رضا شهاب زاده فرماندار شهرستان رودسر ضمن اعلام آمادگی جهت پیگیری و رفع مشکلات واحدهای صنعتی بیان داشت: بانک‌ها میبابست که مساعدت بیشتری را در روند پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی و صاحبان صنایع داشته باشند.

وی در ادامه افزود: جهت احیاء نمودن واحدهای راکد بانک‌ها میبایست در تعامل بیشتر عرصه‌های تحت تصرف خود را به سرمایه گذاران دیگر واگذار نمایند.

مهدی محبوبی حسن کیاده مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان ضمن تشکر از پیگیری و تلاش‌های شهاب زاده فرماندار شهرستان رودسر، بیان داشت: برگزاری جلسات مستمر با حضور مسئولین استانی و شهرستانی میتواند در جهت رفع مشکلات واحدهای صنعتی موثرباشد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان گفت: عزت و حرمت و توانمندی ما در گرو داشتن اقتصادی قوی است.

وی در پایان بیان داشت: احیاء واحدهای صنعتی راکد، ایجاد رونق، تکمیل و راه اندازی طرح‌های صنعتی کوچک و متوسط، تخصیص وام به واحدهای صنعتی، توسعه شهرک‌های صنعتی تقاضا محور، آزادسازی واحدهای صنعتی تحت تملک بانک‌ها از جمله برنامه‌های در دست اقدام شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان در سال ۱۴۰۱ میباشد.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=8145

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.