• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
7
با گرامیداشت روز آتش نشانی و ایمنی

مهدی محبوبی: آتش نشانان بارها حماسه آفرینی کردند

  • کد خبر : 18429
  • 10 مهر 1402 - 16:18
مهدی محبوبی: آتش نشانان بارها حماسه آفرینی کردند
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان به مناسبت فرا رسیدن روز آتش نشانی گفت: ۷ مهر ماه روز آتش نشان و روز انسان های فداکار است

به گزارش انطباق ،رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان به مناسبت فرا رسیدن ۷ مهر ماه سالروز شهادت آتش نشانان در پالایشگاه نفت آبادان در یادداشتی این روز را در تقویم جمهوری اسلامی ایران گرامی دانست.

در یادداشت مهدی محبوبی حسن کیاده آمده است؛ ۷مهرماه به نام روز آتش نشانی و ایمنی نامگذاری شده است. در واقع این روز بهانه‌ای است تا به گرامیداشت انسان‌هایی بپردازیم که از جان و آسایش خود در راه حفظ جان و آسایش ما می‌گذرند.

در ادامه این یادداشت آمده؛ در زندگی ما انسانهایی وجود دارند که با فدا کردن جان و آسایش خود، امنیت را به زندگی همنوعانشان می‌بخشند تا امنیت کامل را به زندگی آن‌ها هدیه دهند، این انسان‌های فداکار آتش نشانانی هستند که برای بارها حماسه آفرینی کرده و از خود گذشتگی‌های تاریخی از خود به جای گذاشته اند.

او در خاتمه ذکر کرد: چه خوب است که به بهانه هفتم مهرماه که به عنوان روز آتش نشانی و ایمنی نامگذاری شده است از انسان‌های فداکار زندگیمان تقدیر و تشکر کنیم همان کسانی که وقتی دشمن به پالایشگاه آبادان حمله هوایی کرد برای مهار آتش به پالایشگاه رفتند و در پی حمله مجدد هواپیماهای دشمن در پالایشگاهی که مورد اصابت قرار می‌گیرد به شهادت می‌رسند.

برگزاری رزمایش اطفاء حریق در شهرک صنعتی انزلی

رزمایش اطفاء حریق با حضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان و جمعی از صاحبان صنایع در شهرک صنعتی انزلی و با هدف آموزش و افزایش سطح آمادگی مدیران و کارکنان واحدهای صنعتی برگزار شد.

گفتنی است در پایان از پرسنل آتش نشان در شهرک‌های صنعتی با اهداء لوح تقدیر بعمل آمد.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=18429

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.