• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
33
مدیرعامل منطقه آزاد انزلی در جلسه شورای اداری؛

منطقه آزاد انزلی برای دستیابی به جذب ۲۰ میلیون گردشگر باید برنامه داشته باشد

  • کد خبر : 14118
  • 01 اسفند 1401 - 12:27
منطقه آزاد انزلی برای دستیابی به جذب ۲۰ میلیون گردشگر باید برنامه داشته باشد
مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه این سازمان باید شرایط را برای تسهیل در امر سرمایه گذاری فراهم کند گفت : با فراهم کردن زیر ساخت‌هایی مانند راه اندازی خط آهن رشت-کاسپین و تکمیل زیر ساختهای بندری در بندرکاسپین ترانزیت سالانه ۱۵ میلیون تن کالای روسی از مسیر ایران دور از انتظار نبوده و محقق خواهد شد

به گزارش انطباق ،شورای اداری سازمان به ریاست مدیر عامل و با حضور معاونین، مدیران و مشاوران این سازمان برگزار شد.

در این نشست عیسی فرهادی با تقدیر از پرسنل خدوم منطقه آزاد انزلی برای دستیابی به بخشی از اهداف این سازمان اظهار کرد: طی ماههای گذشته بخشی از اهداف سازمانی منطقه آزاد انزلی حاصل شد اما بخش اعظمی از این اهداف باقی مانده است که به تلاشی مضاعف نیاز دارد.

 رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان در ادامه خواستار رفع اشکالات مجمع عمومی سال گذشته شد و افزود: درصورت نیاز باید با برگزاری جلسات روزانه مشکلات احصا و برای سال ۱۴۰۱ برطرف شده و جلوی اختلالات قانونی احتمالی گرفته شود.

فرهادی با تاکید بر جدیت در برگزاری کلاس‌های آموزشی یادآوری کرد: دوره‌های آموزشی بصورت مستمر باید برای مدیران و پرسنل برگزار شود، آنچه تاکنون بوده مورد قبول نیست و می‌بایست از افراد مجرب در بخش‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مالیاتی برای تدریس استفاده شود.

وی اظهار کرد: باید با تعیین تکلیف پرونده‌های باز، تسویه حساب‌های راکد و حل پرونده‌های حقوقی و تسهیل در صدور مجوزها میراث خوبی برای مدیران آینده از خود برجا بگذاریم لذا از کمیته تشخیص انتظار دارم با برگزاری جلسات هفتگی تشخیص، برآورد و نظارت درستی داشته باشد.

فرهادی تصریح کرد: مدیران در جلسه بعدی شورای اداری پیشنهادات و طرح‌های جدیدی در بخش‌های مختلف برای چشم‌انداز ۱۴۰۴ و ۱۴۰۸ ارائه کنند، منطقه آزاد برای دستیابی به جذب ۲۰ میلیون گردشگر باید برنامه داشته باشد و پرکردن اوقات فراغت کودکان مورد توجه قرار گیرد.

وی با تقدیر از اقدامات انجام شده در خصوص کمک به زلزله زدگان خوی، کمک به برگزاری مراسمات مذهبی نظیر اربعین و جمع آوری کمک برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، افزود: منطقه آزاد باید صندوق خیریه‌ای برای جمع آوری کمک‌ها تشکیل دهد و از کمک‌های فعالان اقتصادی در امور خیریه بهره گیرد.

فرهادی به لزوم آمادگی مطلوب جهت میزبانی از گردشگران نوروزی اشاره کرد و خواستار ساماندهی سگهای ولگرد نیز شد و گفت: محدوده منطقه آزاد باید فضای امنی برای تردد مردم باشد و با توجه به پیش بینی افزایش ۱/۵ برابری تعداد گردشگران در تعطیلات نوروز می‌بایست حراست، حفاظت و امنیت درستی برقرار باشد و برنامه‌های فرهنگی متنوعی اجرا شود.

وی بر تشکیل تعاونی مسکن تاکید کرد و یادآور شد: اگر بتوانیم ۶۰۰ واحد مسکونی در این منطقه احداث کنیم به تامین مسکن کمک شایانی خواهیم کرد.

مدیر عامل و رییس هیات مدیره منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه این سازمان باید شرایط را برای تسهیل در امر سرمایه‌گذاری فراهم کند گفت: با فراهم کردن زیر ساختهایی مانند راه اندازی خط آهن رشت-کاسپین و تکمیل زیر ساختهای بندری در بندرکاسپین ترانزیت سالانه ۱۵ میلیون تن کالای روسی از مسیر ایران دور از انتظار نبوده و محقق خواهد شد.

گفتنی است در ابتدای این نشست معاونت‌ها و مدیران مستقل گزارش عملکرد از حوزه فعالیت‌های خود ارائه نمودند.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=14118

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.