• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7

معرفی رضا زنده دل به عنوان شهردار لاهیجان /اگر رونق اقتصادی نداشته باشیم، توسعه هم نداریم

  • کد خبر : 4749
  • 04 مهر 1400 - 8:04
معرفی رضا زنده دل به عنوان شهردار لاهیجان /اگر رونق اقتصادی نداشته باشیم، توسعه هم نداریم

به گزارش انطباق، آیین معارفه رضا زنده دل به عنوان شهردار لاهیجان با حضور مدیران استانداری گیلان، فرخی نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی، محمودی، فرماندار لاهیجان و معاونین فرمانداری، اعضای شورای تأمین، اعضای ادوار گذشته شورای اسلامی شهر لاهیجان و جمعی از مسئولین مسئولان ارشد شهرستان لاهیجان برگزار گردید. در این مراسم، متن […]

به گزارش انطباق، آیین معارفه رضا زنده دل به عنوان شهردار لاهیجان با حضور مدیران استانداری گیلان، فرخی نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی، محمودی، فرماندار لاهیجان و معاونین فرمانداری، اعضای شورای تأمین، اعضای ادوار گذشته شورای اسلامی شهر لاهیجان و جمعی از مسئولین مسئولان ارشد شهرستان لاهیجان برگزار گردید.

در این مراسم، متن حکم استاندار گیلان برای انتصاب شهردار لاهیجان قرائت شد که در آن آمده است: در اجرای تبصره (۳) ذیل بند یک ماده (۸۰) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، مصوب ۱۳۷۵/۳/۱ با اصلاحات بعدی و با توجه به پیشنهاد شورای اسلامی شهر لاهیجان و نظر به تجارب ارزنده به موجب این حکم جنابعالی را به سمت شهردار لاهیجان منصوب می‌نمایم.

زنده دل پس از قرائت سوگندنامه، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغازسال تحصیلی گفت: از اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان قدردانی می کنم و امیدوارم که بتوانم منشأ خدمات ارزنده ای در دوران خدمت در لاهیجان باشم.

وی با اشاره به مشکلات شهرداری ها، اظهار داشت: تا زمانیکه رونق اقتصادی نداشته باشیم، توسعه هم نداریم.  لاهیجان به عنوان عروس شهرهای ایران، دارای جاذبه های گردشگری بسیاری است و از این فرصت گردشگری می توان برای رونق اقتصادی و توسعه شهر استفاده نمود.

شهردار لاهیحان گفت: امیدوارم با همدلی و مشارکت مردم در حوزه های مختلف زیست محیطی، معماری اسلامی، شبکه حمل و نقل و… بتوانیم خدمات مطلوبی ارائه دهیم و رضایت مردم را جلب نماییم.

زنده دل افزود:: از اینکه نتوانسیم به دلیل شرایط شهرستان در شیوع ویروس کرونا، میزبان خوبی برای مردم، اصحاب رسانه و سایر اقشار مختلف در این مراسم باشیم، عذرخواهی می کنم.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=4749

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.