• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
5

مشاور ورزشی استاندار گیلان کیست ؟

  • کد خبر : 7188
  • 28 بهمن 1400 - 18:34
مشاور ورزشی استاندار گیلان کیست ؟

به گزارش انطباق به نقل از خط اول ورزشی ،استاندار گیلان در پیامی افتخارآفرینی ورزشکاران گیلانی رشته کیک بوکسینگ در مسابقات جام سردار سلیمانی را تبریک گفت.  در این که کاروان ۵۳ نفره کیک بوکسورهای گیلانی با کسب ۱۲ مدال طلا، ۸ نقره و ۱۵ برنز در مسابقات قهرمانی کشور که در رده جوانان و […]

به گزارش انطباق به نقل از خط اول ورزشی ،استاندار گیلان در پیامی افتخارآفرینی ورزشکاران گیلانی رشته کیک بوکسینگ در مسابقات جام سردار سلیمانی را تبریک گفت.

 در این که کاروان ۵۳ نفره کیک بوکسورهای گیلانی با کسب ۱۲ مدال طلا، ۸ نقره و ۱۵ برنز در مسابقات قهرمانی کشور که در رده جوانان و بزرگسالان برگزار شد، کار بزرگی کردند؛ شکی نیست؛ اما اینجا گیلان است، استانی ورزش خیز، که هر روز از این دست موفقیت ها، فراوان شامل حال ورزشکاران مستعد گیلانی می شود، اگر بنا باشد نماینده عالی دولت در استان به مناسبت هر موفقیت، چنین پیام هایی صادر کند، سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

 با همین پیام هم، اکنون توقع بزرگی برای سایر ورزشکاران رشته‌های مختلف ایجاد کرده است که چرا برای موفقیت آنها پیامی صادر نشده است.

 اگر ورزشکاران شطرنج، اسکواش، شمشیربازی، قایقرانی و سایر رشته هایی که اخیراً موفقیت هایی کسب کرده‌اند و به اردوی تیم ملی دعوت شدند و حتی مثل شمشیربازان در مسابقات جهانی برگزیده شده‌اند و یا مثل قایقرانان در مسابقات رویینگ آسیا قهرمان شده‌اند، فردا معترض شوند که چرا برای آنها پیامی صادر نشده است، آیا آقای استاندار پاسخی دارد؟

 واقعاً مشاور ورزشی استاندار گیلان کیست که برای موفقیتی که حتی مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان هم برای آن پیامی صادر نکرد، استاندار را مجاب به صدور چنین پیامی، آن هم بعد از ۴ روز کرد.

 امیدواریم با این بی توجهی چالش جدیدی برای استاندار گیلان ایجاد نگردد.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=7188

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.