• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6

مراسم بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی در شرکت شهرک های صنعتی گیلان برگزار شد

  • کد خبر : 6471
  • 18 دی 1400 - 13:00
مراسم بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی در شرکت شهرک های صنعتی گیلان برگزار شد
همزمان با ایام فاطمیه ، کارکنان شرکت شهرک های صنعتی گیلان با برپایی مراسم بزرگداشت شهادت سردار دلیر اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی به سوگواری پرداختند.

به گزارش انطباق به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی گیلان ، بمناسبت گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش ، مراسم سخنرانی و مداحی با حضور کارکنان شرکت شهرک های صنعتی استان برگزار شد.

معاون بازرسی سپاه قدس گیلان و از همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ، در این مراسم با اشاره به جایگاه رفیع شهید و شهادت، مطالبی را درخصوص تقویت باور و روحیه شهادت طلبی در جامعه بیان نمود.

سرهنگ پاسدار حسن امینی اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز ولایتمداری، دفاع از مظلوم، صفا و صداقت و آزادیخواهی بود.

وی گفت: حاج قاسم سلیمانی الگوی مبارزه با استکبار جهانی و ظلم، در منطقه بود و ما باید تلاش کنیم تا در مسیر اهداف این شهید سرافراز گام برداریم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان نیز در این مراسم گفت: بعضی از چیزها یاد دادنی نیست بلکه حس کردنی است، همانند اندوه فراقی که بر دلهای مردم ایران نشسته و این حادثه که ناجوانمردانه و برخلاف اصول بین المللی صورت گرفته، یک حرکت بی منطق از سوی استکبار جهانی بود.

سعیدی کیا افزود: این قهرمان شهید، همانطور که در طول زندگی خود مظهر شهامت و استقامت بود، پس از شهادت نیز باعث همبستگی در ابعاد ملی شد.

وی در پایان تصریح کرد: شهید سلیمانی علاوه بر مقبولیتی که در بین آزادیخواهان دنیا داشت، برای ایجاد آرامش در مناطق ناامن سوریه و عراق زحمات قابل توجهی کشید.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=6471

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.