• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
8
مطالبه مردم گیلان بعد از بدتر شدن وضعیت؛

مدیران ناتوان در بحران مدیریت کرونا را برکنار کنید!

  • کد خبر : 898
  • 22 آذر 1399 - 18:26
مدیران ناتوان در بحران مدیریت کرونا را برکنار کنید!
اکثر مدیران استان گیلان از زمان شیوع کرونا تاکنون تغییری پیدا نکرده اند. یعنی ما شاهد بی ثباتی مدیریتی نیز نبوده ایم. آن زمان که مردم گیلان بارها درخواست داشتند که ورودی های استان بسته شود مدیران استانی همراه با مدیران کشوری مقاومت می کردند.

انطباق : با گذشت بیش از سه هفته از آغاز محدودیت های کرونایی در سراسر کشور اعلام شده است که همچنان وضعیت ۱۲ شهر کشور قرمز است که در این میان نام ۴ شهر گیلان به چشم می خورد. این یعنی با همه محدودیت هایی که در استان گیلان وضع شده است نه تنها  وضعیت به شرایط نرمالی نرسیده است بلکه تعداد شهرهای قرمز گیلان افزایش نیز یافته است و دو شهر تالش و آستارا نیز بحرانی اعلام شده اند!

در طی این سه هفته اصناف در گیلان از جمله رشت خسارات اقتصادی فراوانی متحمل شده اند. خودروها در مرکز استان  با جرائم فراوانی مواجه شده است و خود مسئولان استان گیلان اذعان کرده اند که اصناف و مردم در این محدودیت ها همکاری کرده اند. با این حال باز هم شاهد آن هستیم که شرایط در استان گیلان فوق قرمز عنوان شده است تا همچنان روند محدودیت ها ادامه داشته باشد و خسارت مالی و روحی فراوانی بر پیکر نحیف استان تحمیل گردد.

استان گیلان از جمله استان هایی است که طی ماه های اخیر هیچ گونه آمار رسمی مشخصی در مورد تعداد فوتی ها اعلام نکرده است. این استان از همان آغاز شیوع کرونا با آن درگیر بوده و با فراز و نشیب این مساله ادامه دارد. در این میان شایعات فراوانی در مورد تعداد فوتی های کرونا اعلام شد که بسیاری از آن ها تکذیب شد. اما حال اعلام می شود که وضعیت همچنان بحرانی است! حال سوال این است که این وضعیت بحرانی به منزله آن نیست که از لحاظ مدیریتی کم کاری فراوانی صورت گرفته است و باید تغییراتی در این زمینه داده شود؟

اکثر مدیران استان گیلان از زمان شیوع کرونا تاکنون تغییری پیدا نکرده اند. یعنی ما شاهد بی ثباتی مدیریتی نیز نبوده ایم. آن زمان که مردم گیلان بارها درخواست داشتند که ورودی های استان بسته شود مدیران استانی همراه با مدیران کشوری مقاومت می کردند. همان طور که وقتی درخواست بیمارستان صحرایی نیز داده شد بازهم شاهد چنین مقاومت هایی بودیم. در این مدت بازاریان کار و کاسبی آن ها دچار اختلال شده است. وضعیت گردشگری و بسیاری از مشاغل هم تعریف چندانی ندارد، ولی با همه این محدودیت ها و خسارات باز هم وضعیت بهتر نشده است.

مشخص نیست مردم گیلان تا کی باید چوب مدیران ناتوانی را بخورند که از عهده یک مصاحبه ساده نیز بر نمی آیند و هربار متناقض صحبت می کنند. مردمی که مجبور می شوند در صفهای طویل مرغ و روغن ردیف شوند تا شاید جنسی ارزانتر دست آن ها برسد. ده ها واحد صنفی بسته شده یا مجبور به تعطیلی گشته اند تا حداقل سلامت شهر تضمین شود. ولی نهایت به جایی رسیده ایم که از مرکز کشور برای ما اعلام وضعیت بحرانی می کنند. لا اقل چند مدیر را با این وضعیت تغییر دهید شاید نتیجه ای حاصل شود و مرهمی اندک بر زخم مردم این استان باشد. /گیل خبر

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=898

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.