• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
8
محمد باقر نوبخت در جمع خبرنگاران:

مجلس را به عنوان یکی از نمادهای جمهوریت برگزیدم/به دلیل مشکلات موجود و بخاطر مردم باید می آمدم

  • کد خبر : 21370
  • 04 اسفند 1402 - 17:54
مجلس را به عنوان یکی از نمادهای جمهوریت برگزیدم/به دلیل مشکلات موجود و بخاطر مردم باید می آمدم
دکتر محمدباقر نوبخت حقیقی کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از شهرستان های رشت و خمام در دومین روز از آغاز تبلیغات نامزدهای این دوره، در جمع خبرنگاران شرکت کرد و به سوالات آنان پاسخ داد.

به گزارش انطباق  نوبخت در خصوص حضورش در این دوره از انتخابات گفت:با توجه به اعتباری که فکر میکنم هنوز هم برای اینجانب در بخش مهمی از جامعه وجود دارد، تصمیم گرفتم برای حل مشکلات مردم به صحنه بیایم و از سوی دیگر مجلس را به عنوان یکی از نمادهای جمهوریت برگزیدم.

وی افزود: با توجه به ۳۲ سال مجموعه تجارب بنده (۱۶ سال تقنینی – ۸ سال پژوهشی و ۸ سال اجرایی در سطح بالا)  امروز تصمیم گرفتم در کمال آمادگی و بخاطر سختی هایی که در جامعه وجود دارد با مردم باشم .

نوبخت در همین رابطه ادامه داد:چهار دوره رای بی بدیل مردم عزیز این شهر را در سابقه خود داشتم و توصیه دوستان و خانواده این بود که دیگر استراحت کنم و وارد این عرصه نشوم اما به دلیل مشکلات موجود و بخاطر مردم باید می آمدم و در نهایت تصمیم گرفتم که بیایم و اینکه چقدر بتوانم از این مشکلات بکاهم نمیدانم اما تمام سعی خودم را خواهم کرد. چون توفیق با مردم ماندن برایم بهتر از در کنار خانواده ماندن است.

دکتر نوبخت با بیان اینکه به عنوان یک گیلانی در دوران مسئولیتش و در چارچوب قانون چه کارهایی توانسته برای گیلان انجام دهد، گفت:ارزش کارهایی که در دولت یازدهم و دوازدهم برای گیلان انجام شد، ۱/۵ میلیارد دلار و با رقم ریالی امروز هشتادهزار میلیارد تومان است که بخشی از آن شامل آزادراه ها – خطوط ریلی و تجهیز فرودگاه می شود که البته همه این ها برای مردم فهیم گیلان و رشت ناکافی است.

کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از شهرستان های رشت و خمام به اقداماتش در بعد از انتخاب شدن اشاره کرد و گفت:از جمله اقداماتی که انجام میدهم این است که همواره در صحن مجلس سخن خواهم گفت و در نطق ها مشکلات را همراه با راهکار ارائه خواهم کرد و ساکت نمی نشینم تا دوره به پایان برسد.

وی افزود : در طول هر ماه یک روز کامل از وقتم را در اختیار شهروندان قرار میدهم تا ضمن دیدار با آنها به مشکلات آنها رسیدگی کنم و همچنین یک روز کامل را هم برای بانوان عزیز و نجیب اختصاص خواهم داد.

دکتر نوبخت در بخش عمران هم به دو رودخانه زرجوب و گوهررود رشت و محل دفن سراوان اشاره کرد و گفت : این موارد بسیار مهم هستند که ضمن منافع برای شهر و مردم، مسائل زیست محیطی را هم به همراه خواهند داشت. از اینرو جلسات دوره ای و تخصصی با اعضای شوراهای شهر برگزار خواهم کرد.هویت گیلان

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=21370

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.