• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
3
زیر ذره بین؛

لغو استیضاح شهردار رشت و جلسه مشکوک موافقان استیضاح پشت درهای بسته!

  • کد خبر : 9752
  • 12 تیر 1401 - 13:37
لغو استیضاح شهردار رشت و جلسه مشکوک موافقان استیضاح پشت درهای بسته!
با توجه به اینکه برخی رسانه ها در لحظات نزدیک شدن به زمان استیضاح با هدایت برخی افراد درون شورای شهر ،برای ماله کشی استیضاح از پیش شکست خورده خبر عدم حضور برخی مخالفان استیضاح را در جلسه امروز بهانه ای برای لغو جلسه استضاح قرار دادند

اختصاصی : به گزارش خبرنگار انطباق درحالیکه قرار بود راس ساعت ۱۱ روز یکشنبه، جلسه فوق العاده شورای شهر رشت با دستور کار استیضاح شهردار برگزار شود، به یکباره این جلسه بطور مشکوکی لغو شد.

با توجه به اینکه برخی رسانه ها در لحظات نزدیک شدن به زمان استیضاح با هدایت برخی افراد درون شورای شهر ،برای ماله کشی استیضاح از پیش شکست خورده خبر عدم حضور برخی مخالفان استیضاح را در جلسه امروز بهانه ای برای لغو جلسه استضاح قرار دادند شنیده های خبرنگار انطباق حاکی از آنست که همه اعضا در جلسه حضور داشته و موافقان استیضاح وقتی سناریوی خود را باطل می بینند دقایقی قبل از برگزاری جلسه استیضاح در اتاق رییس شورا گرد هم آمده و جلسه مشکوکی را برگزار می کنند .

پیشتر هم عنوان شد که موافقان استیضاح مجددِ شهردار رشت، دردِ دستیابی به کرسی های مهم شورا را دارند( اینجا را بخوانید )  و وقتی نتوانستند تا به امروز اکثریت آرا را برای برکناری شهردار رشت جمع کنند به ناچار قافله را باخته ودر اوج نگرانی و پریشان با هوچی گری و شانتاژ رسانه ای درصدد توجیه شکست خود برآمدند!

در نهایت ظاهرا کارگرنیا رییس شورای ششم مدعی می شود چون مصوبه تطبیق جلسه گذشته شورای( همان جلسه ای که با ۴ امضا استیضاح وصول شد) هنوز به شورا نرسیده است از برگزاری جلسه امروز معذور است! جالب اینجاست که از محمد حسین کارگرنیا به عنوان مهره اصلی استیضاح شهردار رشت باید پرسید اگر از زمان وصول مصوبه تطبیق فرمانداری برای شورا نامشخص است چگونه برای روز یکشنبه بساط استیضاح را پهن کرده است؟!

آنچه مشخص است کشمکش و رویارویی موافقان و مخالفان استیضاح شهردار رشت ماههاست که گریبان شهر رشت را گرفته و مانع پیشرفت و ثبات مدیریتی در این شهر شده و بیشتر اینگونه رفتار موافقان استیضاح و وقت کشی آنها دهن کجی به رشتوندان فهیم بوده و باید از نهادهای نظارتی و استاندار گیلان پرسید تا کی با این افراد باید مماشات کنید؟!!!

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=9752

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.