• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2
درجلسه سرپرست شهرداری رشت با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان عنوان شد :

لزوم مناسب سازی فضای شهری جهت تردد آسانتر ایثارگران و جانبازان / سرعت بخشی به تبدیل وضعیت خانواده ایثارگران

  • کد خبر : 10740
  • 02 شهریور 1401 - 13:16
لزوم مناسب سازی فضای شهری جهت تردد آسانتر ایثارگران و جانبازان / سرعت بخشی به تبدیل وضعیت خانواده ایثارگران
رییس شورای اسلامی شهر رشت بهمراه سرپرست شهرداری رشت با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان دیدار کردند
به گزارش انطباق ،محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای شهر رشت در این جلسه با مردم و در کنار مردم بودن را رویکرد مدیریت شهری خواند و اذعان کرد: ایجاد بازار کار در بازارچه‌های سطح شهر همچنین تبدیل وضعیت خانواده ایثارگران باید در اولویت قرار بگیرد.
 کارگرنیا ابراز داشت: نگاه شورای ششم نسبت به خانواده ایثارگران،جانبازان و شهدا بسیار ویژه است بنابراین برای کمک به این قشر و رفع مشکلات و دغدغه‌های آنان از هیچ تلاشی مضایقه نمی‌ شود.
سرپرست شهرداری رشت هم در این جلسه ضمن تاکید بر لزوم تعریف فعالیت‌های مشترک بین بنیاد شهید و شهرداری با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه عنوان کرد: مناسب‌سازی فضای شهری به ویژه برای ایثارگران و جانبازان مقوله مهمی است که باید در سطح شهر اتفاق بیافتد و شهرداری رشت برای تحقق این امر تلاش می‌کند.
محمدرضا داوطلب مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از شهرداری رشت از مشکلات و چالش‌های جامعه ایثارگری سخن گفت و عنوان کرد: تعامل بیشتر بین شهرداری و بنیاد شهید در خصوص ایثارگران امری است که بدون شک نتایج درخشان و قابل توجهی را به بار خواهد آورد.
داوطلب احداث خانه ایثار و خانه ایتام در نقاط مختلف شهر رشت را خواستار شد و اذعان کرد: در نظر داریم جهت بهسازی معابر و جداول برای تردد آسانتر جانبازان و ایثارگران و مناسب‌سازی فضاهای شهری رایزنی و تبادل نظر بیشتری با شهرداری رشت برقرار کنیم تا اهداف مورد نظر زودتر عملیاتی شود.
لازم به ذکر است در جلسه سرپرست شهرداری رشت و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در خصوص وضعیت پرسنل ایثارگر شهرداری رشت و بررسی مشکلات و چالش‌های آنان نیز صحبت‌ها و تبادل نظرهایی انجام شد.
لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=10740

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.