• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
85
از مدیر فنی تیم ملی فوتبال جوانان کشور تقدیر شد:

قدردانی اعضای شورا و شهرداری از افشین ناظمی | بودجه بخش فرهنگ و ورزش ۲ برابر می شود

  • کد خبر : 13088
  • 15 دی 1401 - 12:28
قدردانی اعضای شورا و شهرداری از افشین ناظمی | بودجه بخش فرهنگ و ورزش ۲ برابر می شود
کارگرنیا در مراسم قدردانی از افشین ناظمی گفت: از مسئولان ورزشی گیلان و سازمان فرهنگی‌ورزشی شهرداری میخواهیم به جدیت و با انگیزه‌ای بیش از گذشته به استعدادیابی در محلات از قشر نوجوانان پرداخته شود

به گزارش انطباق ،سرپرست شهرداری رشت در این دیدار ضمن تقدیر از تلاشهای افشین ناظمی هم به عنوان یک همکار در مجموعه شهرداری رشت و هم بعنوان یک ورزشکار اکنون در جایگاه مدیریت فنی تیم فوتبال جوانان گفت: حمایت شهرداری و مدیران شهر از ورزشکاران امری ضروری است و برای سال آتی در صدد تخصیص اعتبارات ویژه برای بخش ورزش حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای در سطح رشت هستیم.

محمدرضا واثق کارگرنیا، رئیس شورای کلان‌شهر رشت در این دیدار ضمن تقدیر از ورزشکار فوتبالی، افشین ناظمی گفت: سابقه درخشان ایشان در تیمهای سفیدرود، داماش، استقلال شهرداری رشت و مدت‌ها در جایگاه مدیریت عامل تیم سفیدرود رشت بر همگان آشکار و دلالت بر شایستگی‌های این ورزشکار دارد.

وی جایگاه ورزشی افشین ناظمی در پست مدیریت فنی تیم ملی جوانان را بسیار خطیر و باعث خوشنامی ورزش گیلان دانست و ذکر این مطلب که توجه به ورزشهای محله محور و استفاده عالی و بهینه از ظرفیتهای فضاها و سالنهای ورزشی موجود در شهر نباید مغفول بماند گفت: از مسئولان ورزشی گیلان و سازمان فرهنگی‌ورزشی شهرداری میخواهیم به جدیت و با انگیزه‌ای بیش از گذشته به استعدادیابی در محلات از قشر نوجوانان پرداخته شود و نه فقط در ورزش فوتبال، بلکه در کلیه شاخه‌های ورزشی پرورش نیروهای جوان در قشر دختران و پسران در اولویت وظایف سازمانی شهرداری قرار گیرد.

کارگرنیا اظهار داشت: در بخش اعتبارات ما قائل به این هستیم که بودجه‌ای دوبرابر بودجه فعلی به فرهنگ و ورزش شهر تعلق گیرد و انشالله با همکاری و مساعدت همکاران این امر اجرایی خواهد شد.

رئیس شورای شهر رشت تاکید کرد: صرف بودجه و ایجاد ظرفیت برای ورزش، نوعی سرمایه‌گذاری اجتماعی است. ورزش تاثیری انکارناپذیر و مهم در ایجاد روحیه نشاط شهروندان و سالم‌سازی جامعه دارد. وی توصیه کرد: به ورزشهای محله محور در تمامی شاخه‌های ورزشی توجه ویژه شود.

افشین ناظمی، مدیر فنی تیم ملی جوان کشور نیز در این جلسه ضمن تشکر از ریاست و اعضای شورای رشت و سرپرست شهرداری اظهار داشت: قدردان اعتماد مسئولان مدیریت شهری نسبت به ورزشکاران هستیم.

افشین ناظمی گفت: مفتخریم به گیلانی بودن و بنده آنچه در کارنامه ورزشی خود دارم را از برکت حمایت همشهریان رشتی خود میدانم و امیدوارم بتوانم پاسخگوی وظایفی که در جایگاه ورزشی و شغلی خود، بر عهده دارم باشم. وی با اشاره به این مطلب که تاکنون چند بازیکن لژیونر از تیمهای فوتبال رشت و انزلی به کشور معرفی شده‌اند گفت: میتوان با حمایت از جوانان شایسته و پرورش آنان، ورزشکاران مهم و صاحبنامی را در کلیه رشته‌های ورزشی از گیلان به کشور و دنیا معرفی کرد.

وی مسئولین شهری و استانی را به لزوم اعتلای ورزش حرفه گیلان توجه داد و خواستار حمایتهای ویڗه در این موضوع داشت. وی گفت: برگزاری همین جلسه نشان از اهمیت دادن مدیران شهر به مقوله ورزش شهر رشت است.

عباس نژاد عضو شورا و رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر رشت نیز در این جلسه، از افشین ناظمی تقدیر کرد و گفت: بنده نیز استعدادیابی ورزشی از میان نوجوانان در تمامی، محلات شهر را حائز اهمیت بسیار میدانم.

وی گفت: استعدادهای کشف نشده‌ای در این شهر و در اطراف ما موجودند که باید به پرورش، آن‌ها پرداخت.

عباس نژاد گفت: به وجود افشین ناظمی افتخار میکنیم، ناظمی عضوی کاردان در شهرداری و از اسطوره‌های با اخلاق و افتخار آفرین در عرصه ورزشی گیلان و کشور است.

کریمی کرنق، عضو شورا و رئییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورا نیز در این جلسه ضمن ارج نهادن به جایگاه ورزشی افشین ناظمی در این جلسه اشاره داشت: معتقدم فوتبال گیلان از جایگاه واقعی خود دور افتاده است و پتانسیل گیلان در دسته‌بندی فوتبالی کشور بسیار بیش از اینهاست، کما اینکه در سالیان پیش شاهد بوده‌ایم تیم منتخب گیلان در ورزشگاههای استانهای دیگر چنان خوش درخشیده که تماشاگران سایر استانها را به تشویق و ابراز احساسات برانگیخته است. وی بر لزوم استعدادیابی در کلیه شاخه‌های ورزشی در سطح گیلان تاکیدکرد.
لازم به ذکر است در این جلسه رئیس شورای شهر، وظایف سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری را فراتر از آنچه که تاکنون به آن پرداخته دانست و گفت: فرهنگ‌سازی اصلی‌ترین وظیفه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری است و این سازمان حتی در بخش ساماندهی پسماند و رشد فرهنگ شهرنشینی نیز دارای وظایفی است که باید برای آن‌ها برنامه داشته باشد.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=13088

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.