• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
11
سرلشگر باقری:

عملیات علیه اسرائیل از نظر ما خاتمه یافته است/ اگر رژیم پاسخ بدهد واکنش ما شدیدتر خواهد بود

  • کد خبر : 22117
  • 26 فروردین 1403 - 19:52
عملیات علیه اسرائیل از نظر ما خاتمه یافته است/ اگر رژیم پاسخ بدهد واکنش ما شدیدتر خواهد بود
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت:‌ عملیات «وعده صادق» با اسم رمز «یا رسول الله» با موفقیت کامل از شب گذشته تا امروز صبح انجام رسید و به همه اهداف خود نائل شد.

انطباق: سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تنبیه رژیم صهیونیستی توسط جمهوری اسلامی ایران که در عملیات وعده صادق صورت گرفت، اظهار کرد: عملیات «وعده صادق» با اسم رمز «یا رسول الله» با موفقیت کامل از شب گذشته تا امروز صبح انجام رسید و به همه اهداف خود نائل شد.
وی افزود: علت این عملیات عبور رژیم صهیونیستی از خطوط قرمزی بود که برای ما به هیچ وجه قابل تحمل نبود اینکه رژیم صهیونیستی بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران را مورد هدف قرار دهد و مستشاران قانونی کشور ما را که به دعوت دولت سوریه برای مقابله با تروریسم در آن کشور حضور قانونی داشته‌اند، هدف قرار داده و به شهادت برساند.
پایگاه‌های اطلاعاتی و هوایی صهیونیست‌ها منهدم شد
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: عبور از خطوط قرمزی بود که در ۱۰ روز گذشته در همه جهان غیر از دو یا سه کشور که حامی مطلق رژیم صهیونیستی هستند این اقدام را محکوم کردند و این اقدام کاری بود که بایستی مورد پاسخ قرار می‌گرفت و مقام معظم رهبری هم فرمودند که این تنبیه بایستی صورت بگیرد که با همت سپاه پاسداران و سایر نیروهای مسلح این عملیات انجام شد.
سرلشکر باقری در تشریح سایر جزئیات این عملیات تصریح کرد: این عملیات به نحوی طرح‌ریزی شد که هم مرکز اطلاعاتی بزرگی که اطلاعات لازم را برای این جنایت برای صهیونیست‌ها در ارتفاعات جبل الشیخ در مرز سوریه با فلسطین اشغالی تامین می‌کرد، هدف قرار بگیرد. هم پایگاه هوایی نواتیم که هواپیماهای اف ۳۵ برای هدف قرار دادن کنسولگری ما در دمشق از آنجا پرواز کرده بودند، هدف قرار گرفت.
شکست آمریکا و رژیم صهیونیستی در مقابله با حملات ایران
وی افزود: این مراکز تا حد قابل توجهی مورد انهدام قرار گرفتن و از کار افتادند. در این عملیات تعداد قابل توجه پهپاد موشک‌های کروز و موشک‌های بالستیک مورد استفاده قرار گرفت با استفاده از تاکتیک‌های کاملاً اندیشیده شده و طراحی مناسب که نه گنبد آهنین و نه سپر دفاع موشکی رژیم صهیونیستی نتوانست مقابله قابل توجهی با این امکانات و عملیات داشته باشد و عملیات به اهداف خود نائل شد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: آمریکا هم که اعلام می‌کرد که از عملیات دمشق اطلاع نداشته است، اما، در واقع این عملیات با چراغ سبز او انجام شده بود، اعلام می‌کرد که به دنبال توسعه تنش در منطقه نیست، اما، اطلاعات ما حاکی از این بود که در دفاع از رژیم صهیونیستی در فضای کشورهای عراق و اردن وارد عمل شد و تلاش کرد تا عملیات خنثی شود ولی او هم نتوانست چنین کاری انجام دهد.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=22117

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.