• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
2
واکنش تند رییس شورای رشت به اظهارات استاندار گیلان:

عملکرد خودتان را هم بگویید که چه کاری انجام داده اید؟!

  • کد خبر : 10275
  • 06 مرداد 1401 - 11:24
عملکرد خودتان را هم بگویید که چه کاری انجام داده اید؟!
رئیس شورای شهر رشت گفت: شورا کجا دنبال سیاست بازی است؟ شورای انقلابی کار انقلابی می‌کند اما در جایی که منافع مردم ضایع شود، سیاسی هستیم.

به گزارش انطباق ،چهل و هشتمین جلسه شورای شهر رشت با حضور اعضای شورا عصر روز چهارشنبه برگزار شد.

در ابتدای جلسه رییس شورای شهر رشت با اشاره به اینکه این جلسه آخرین جلسه در سال اول فعالیت شورا است، گفت: امیدواریم که در سال دوم شاهد نظم و انضباط بیشتری در شورا و کمیسیون‌ها باشیم.

محمدحسین واثق کارگرنیا در ادامه به انتقادات استاندار گیلان در رابطه با اعضای شورا واکنش نشان داد و گفت: استاندار حق ندارد به جایگاه شورا اهانت کند. آقای استاندار چرا اعضای شورای شهر را به جلسات پسماند دعوت نمی‌کنید تا شورا حرف خود را بزند! شما عملکرد شورا را زیر سوال بردید، عملکرد خودتان را هم بگویید که چه کاری انجام داده اید؟! شورا به وظیفه خود عمل کرده است.

وی افزود: کلماتی در مورد شورا از جانب استاندار گفته شده است که منتظر پاسخ گویی از سوی روابط عمومی استانداری هستیم.

رئیس شورای شهر رشت با اشاره به اینکه شورا یک دوره فرصت سوزی را در دوره ششم داشته است گفت: کاملا بر این مساله واقف هستیم و مردم سراوان هر چه می‌گویند درست می‌گویند. برای حل مشکل سراوان دستگاه‌ها و ادارات دیگری به جز شهرداری و شورا نیز نقش دارند که در راس همه اینها استانداری است.

وی ادامه داد: مکان زباله را باید استانداری بدهد. شورا وارث عملکرد نادرست مسئولان قبلی است. وزیر کشور درخواست داشته است که جایگاه دفن زباله تغییر کند و جایگاه جدیدی مشخص شود، ما هم به دنبال همین هستیم اما چرا آقای استاندار توپ را به زمین شورا و شهرداری می‌اندازید.

کارگرنیا اظهار داشت: بودجه دولتی که برای پسماند آمده ۸ میلیارد تومان برای اورهال کود آلی بوده که ۸ ماه در حساب شهرداری بود و بعد از حضور آقای دانا ایشان با اختیارات خود این پول را آزاد کرد و به پیمانکار پرداخت شد.

وی ادامه داد:  ۲ میلیارد و ۹۷۵ میلیون تومان نیز باید به “تی تی اس” پرداخت می‌شد، که تبدیل به دلار شود.

رئیس شورای شهر رشت یادآور شد: آقای استاندار چرا ما را دعوت نمی کنید که این آمار و ارقام را در اختیار شما قرار دهیم. این وضعیت در حال حاضر بر دوش شورا نیست، دستگاه‌های دیگر چنین کارهای انجام دادند اما چرا شما شورا را ناکارآمد میخوانید.

وی گفت: شیرابه تصفیه خانه تبدیل به آب کشاورزی شده در حالی که قرار بود به صورت آب آشامیدنی باشد.

کارگرنیا گفت: استاندار گیلان، شورا را نمی‌بیند و با شورا جلسه‌ای نمیگذارد. شورا کجا دنبال سیاست بازی است؟ شورای انقلابی کار انقلابی می‌کند اما در جایی که منافع مردم ضایع شود، سیاسی هستیم.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=10275

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.