• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4
به مناسبت هفته دولت اعلام شد :

عملكرد شركت توزیع نیروی برق استان گیلان از آغاز دولت سیزدهم تاکنون

  • کد خبر : 10792
  • 05 شهریور 1401 - 13:03
عملكرد شركت توزیع نیروی برق استان گیلان از آغاز دولت سیزدهم تاکنون
محمدتقی مهدیزاده مدیر عامل شرکـت توزیع نیروی برق استان گیلان طی گزارشی خلاصه عملکرد این شرکت از زمان شروع به کار دولت سیزدهم تا هفته دولت سالجاری را ارائه کرد.

به گزارش انطباق ؛ مهدیزاده خاطرنشان کرد: با شروع به کار دولت سیزدهم تامین برق مطمئن مشترکین و اصلاح شبکه های توزیع برق باتوجه به رشد مصرف انرژی در استان سرعت بیش از پیش پیدا کرد و در این زمینه گام های بزرگ و موثری برداشته شد.

وی گفت: با تلاش کارکنان ساعی اين شركت و به رغم تنگناهای مالی موجود دراین یکسال بیش از ۷۱۰ كيلومتر شبکه فشار ضعیف فرسوده برکنار و با کابل خودنگهدار جایگزین شد و علاوه بر این در کل استان قریب به ۲۵۳ کیلومتر شبکه فشار ضعیف جدید مورد احداث قرار گرفت.

مهدیزاده گفت: از ابتدای کار دولت سیزدهم قریب به ۱۷۰ کیلومتر خطوط شبكه فشار متوسط (۲۰كيلوولت) بصورت هوایی،زمینی وکابل خود نگهدار، در کل استان احداث شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت : تعداد ۱۱۶۳۹ پایه جدید بتونی و فلزی فشار ضعیف و متوسط در سطح استان نصب شد و به منظور نوسازی، ۱۴۲۹ پایه چوبی فرسوده فشار ضعیف و متوسط مورد برکناری قرار گرفته است.

مهدیزاده تصریح کرد: در این بازه زمانی و برای مشترك جديد و رفع ضعف برق تعدادي از مشتركين قبلي (با توجه به رشد جمعيت و رشد مصرف برق) شهري و روستايي در كليه مناطق استان گيلان ، تعداد ۷۷۸ دستگاه ترانسفورماتور( کمپکت ، زمینی و هوایی ) با ظرفيت ۱۲۲۶۹۵ کيلوولت آمپر، نصب و افزایش قدرت داده شد.

وی یادآور شد : از ابتدای دولت خدمتگزار و مردمی سیزدهم تعداد ۱۱ روستا از مناطق کمبرخوردار، صعب العبور و کوهستانی استان گیلان مورد برق رسانی قرار گرفتند و بدین طریق قریب به ۲۵۰ خانوار روستایی از نعمت برق و روشنایی بهره مند شد.

مهدیزاده اظهار داشت: در این بازه زمانی قریب به ۴۰ هزار مشترک جدید به کل مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان افزوده شده است.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل توزیع برق گیلان تاکید کرد : باتوجه به اقلیم استان و بحران های جوی حادث شده از جمله چندین مرحله بارش برف سنگین در سالیان اخیر، عملیات بازسازی شبکه های آسیب دیده و فرسوده با سرعت و جدیت در دستور کار شرکت قرار دارد و امیدواریم با تامین منابع مالی لازم بتوانیم ۱۳ هزار کیلومتر باقی مانده ازشبکه فشار ضعیف هوایی فرسوده را برکنار و با کابل خودنگهدار جایگزین کنیم.

مهدیزاده در پایان گفت: اینشرکت درحال حاضر بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار مشترک در کل استان دارد که این حجم بالای تعداد مشترک ، توزیع برق گیلان را در زمره یکی از بزرگترین شرکت های خدمات رسان کشور قرار داده است .

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=10792

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.