• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5
در دیدار با موسسه فرهنگی رهروان شهدا ؛

علوی ، شهردار رشت تصریح کرد: موسسات و گروههای مردمی بازوان اجرایی شهرداری

  • کد خبر : 6824
  • 05 بهمن 1400 - 11:41
علوی ، شهردار رشت تصریح کرد: موسسات و گروههای مردمی بازوان اجرایی شهرداری
عصر روز یکشنبه سوم بهمن ۱۴۰۰ سید امیر حسین علوی شهردار رشت به همراه هادی رمضانی رئیس کمیسیون توسعه پایدار شورای اسلامی شهر رشت از موسسه فرهنگی رهروان شهدا در سرای محله دیانتی بازدید کردند.

به گزارش انطباق به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت در این دیدار سید امیر حسین علوی نیز با اشاره به سیاستهای کاری شهرداری رشت برای افزایش فعالیتها و مشارکت با گروهها و موسسات فرهنگی تاکید کرد و گفت: یکی از رسالتهای شهرداری ارتقاء فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی است. این در حالی است که به دنبال دخالت در امور و موضوعات این موسسات نیستیم و قصدمان مشارکت در این فعالیتها می باشد.

شهردار رشت با تاکید به پررنگ شدن نقش شهرداری در حوزه اجتماعی، بازوهای اجرایی چنین رسالتی را موسسات و گروههای مردمی دانست و اذعان داشت: شهرداری رشت به جهت اینکه از توان و امکانات محدودی برای کمکهای مالی مستقیم برخوردار است و قادر به واگذاری ساختمان و مکان به این موسسات نیست، سمت و سوی مشارکت و حمایت فرهنگی خود را در راستای همکاری با سازمان فرهنگی و اجتماعی سوق می دهد.

علوی در این دیدار خاطر نشان کرد: در اجرای پروژه های زیباسازی مناطق برای فصل بهار می توانیم از توان این موسسات در قالب فرهنگسراها، سرای محله و کار مشارکتی بهره گیری نمائیم. ضمن اینکه بزودی نیز تفاهم نامه همکاری مشترک سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری رشت با این موسسات منعقد خواهد شد.

در پایان موسسه فرهنگی رهروان شهدا ضمن دغدغه های فرهنگی و اجتماعی خود، خواستار حمایت شورا و شهرداری به موسسات فرهنگی و گروههای مردمی شد.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=6824

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.