• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
9
استاندار گیلان:

علت فقر گیلان آسیب شناسی شده و اجازه ادامه این وضعیت را نمی دهیم

  • کد خبر : 6361
  • 14 دی 1400 - 11:44
علت فقر گیلان آسیب شناسی شده و اجازه ادامه این وضعیت را نمی دهیم
استاندار گیلان با اشاره به آسیب شنایی علت فقر گسترده در این استان، گفت: اجازه نمی‌دهیم که این وضعیت ادامه یابد

به گزارش انطباق، اسدالله عباسی پیش از ظهر سه شنبه در مراسم اختتامیه ساخت ۷۴۱ واحد مسکن محرومین در رشت با بیان اینکه مردم داری و محرومیت زدایی سیره سردار سلیمانی است، اظهار کرد: این منش در مجموعه سپاه پاسداران نیز همواره دیده می‌شود.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه در شرایط فعلی که دشمن با تمام توان برای ضربه زدن به نظام و جبهه مقاومت است باید خود را آماده کنیم، افزود: نگاه بسیاری از مسئولان در سال‌های اخیر به مذاکره و برجام باعث شد ضربه اقتصادی مهلکی به کشور وارد شود و اگر سپاه و نهادهای حاکمیتی ورود نمی‌کردند امروز اوضاع بدتری داشتیم.

وی با بیان اینکه دولت را زمانی تحویل گرفتیم که شرایط مالی مساعد نیست و کشور در بخش هزینه‌ای و پروژه‌های عمرانی گران اداره می‌شود، ادامه داد: پروژه‌های عمرانی به دست کسانی افتاده که کار خود را به درستی انجام نمی‌دهند و به دنبال گرفتن بودجه هستند.

عباسی نگاه دولت فعلی را در راستای منویات رهبری دانست و تصریح کرد: بنده نیز بر اساس همین نگاه و برنامه‌های راهبردی دولت کارها را در استان دنبال می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای حضورم به عنوان استاندار در گیلان از سپاه برای کمک به حل مشکلات استان کمک خواسته ام، تأکید کرد: متأسفانه گیلان بر خلاف ظاهر و بر اساس آمارهای واقعی، فقیر بوده و به آن رسیدگی نشده است.

استاندار گیلان با بیان اینکه علت فقر گسترده در گیلان آسیب شناسی شده و اجازه نمی‌دهیم که این وضعیت ادامه یابد، افزود: از تمام ظرفیت‌ها برای رفع فقر در گیلان استفاده می‌کنیم و نگاه مسئولان کشور به گیلان منصفانه و واقع بینانه است.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=6361

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.