• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
7
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان:

عزت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا است

  • کد خبر : 4397
  • 16 مرداد 1400 - 14:25
عزت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا است

به گزارش انطباق به نقل از روابط عمومی ، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان با توجه به قرار گرفتن در هفته حمایت از صنایع کوچک با حضور در گلزار شهدا ضمن قرائت فاتحه و نثار گل به مقام شامخ شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کرد . مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان […]

به گزارش انطباق به نقل از روابط عمومی ، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان با توجه به قرار گرفتن در هفته حمایت از صنایع کوچک با حضور در گلزار شهدا ضمن قرائت فاتحه و نثار گل به مقام شامخ شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کرد .

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان گفت : شهدا از بهترین‌های خود که همانا جان عزیزشان و خانواده هایشان است، گذشتند تا ما آسوده بمانیم و امروز امنیت و استقلال میهن اسلامی، مرهون ایثارگری شهدای عزیز و صبر و استقامت خانواده گرانقدر شهداست.

فریبرز سعیدی کیا ضمن گرامیداشت هفته حمایت از صنایع کوچک افزود : شهدا در دوران دفاع مقدس همچون ستارگانی درخشیدند و مسیری که خداوند متعال برای رسیدن به جایگاه قرب خود مشخص ساخته بود به بهترین شکل و در کوتاه‌ترین زمان پیمودند و راه را برای دیگران مشخص کردند.

وی اضافه کرد: بالاترین ارزشی که در نظام ما وجود دارد، تکریم و ارج نهادن به مقام ایثارگری و شهادت است و عزت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و دعای خیر و حمایت پدران و مادران شهدا است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان گفت :بنده و تمام همکارانم آماده ایم تا نهال سرخ احراری را که شهدای سرافراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با خون خود آبیاری نموده اند را به سر منزل مقصود برسانیم و وظیفه خود را در قبال این عزیزان انجام دهیم .

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=4397

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.