• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3
تزلزل در جبهه رقبا با حمایت‌ همه‌جانبه اعتدالیون از محمدباقر نوبخت؛

ظهور نوبخت، زیر میز انتخابات تک‌صدایی زد

  • کد خبر : 21474
  • 10 اسفند 1402 - 1:12
ظهور نوبخت، زیر میز انتخابات تک‌صدایی زد
در استان نیز محمدباقر نوبخت با توجه به سابقه خانوادگی و سیاسی و مدیریتی که دارد در قیاس با کاندیداهای مطرح جریان رقیب همچون کوچکی‌نژاد و آقازاده  هم یک سر و گردن بالاتر است چه برسد به گزینه‌های جریان مصاف یا همان دنباله‌روهای رائفی‌پور مانند محمدرضا احمدی سنگری که سطحش در زمان بیانیه علیه ترامپ برای ملت ایران مشخص شد

انطباق- سرویس استانی: پروژه بانیان وضع موجود برای انحصاری کردن انتخابات مانند سایر مسائل کشور با حضور چهره‌هایی مانند محمدباقر نوبخت از گیلان،پزشکیان از تبریز،تاجگردون از کهکیلویه و بویر احمد و…زمین خورد و حال با نزدیک شدن به روز مصاف، گروه‌های مختلف افراط‌گرا دچار واهمه شکست شدند.

در این میان بی‌شک حمایت‌های چهره‌های خاص مانند علی‌لاریجانی، ورزشکاران و نمایندگان ادوار استان همچون تامینی،قربانی،جمالی و حضرتی و سایر گروه‌های سیاسی و اجتماعی کشور نیز سبب شد تا جریان انحصار و افراط بیش از پیش به خود بلرزد که بازی را بدجور واگذار خواهد کرد.

بازی که هرچند چنان عدالت‌محور نبود ولی قدرت و کاریزمای مردمی شخصیت‌هایی مانند دکتر نوبخت سبب شد نورچشمی‌هایی که حمایت‌های خاص داشتند نیز دلهره واگذاری زمین مسابقه را بازهم تجربه کنند.

محمدباقر نوبخت با توجه به سابقه درخشانی که در میان نهادهای حاکمیتی و دولتی دارد با هیچ یک از رقبای خود نه در گیلان و نه در کشور قابل قیاس نیست و همین موضوع نیز می‌تواند او را به عنوان گزینه مطرح حتی ریاست مجلس آینده مطرح کند.

در استان نیز محمدباقر نوبخت با توجه به سابقه خانوادگی و سیاسی و مدیریتی که دارد در قیاس با کاندیداهای مطرح جریان رقیب همچون کوچکی‌نژاد و آقازاده  هم یک سر و گردن بالاتر است چه برسد به گزینه‌های جریان مصاف یا همان دنباله‌روهای رائفی‌پور مانند محمدرضا احمدی سنگری که سطحش در زمان بیانیه علیه ترامپ برای ملت ایران مشخص شد.

بی‌شک اینبار فرق می‌کند و مردم باید علیه بانیان وضع موجود، متوهمان،اهالی‌شعار و وکیل‌الدوله‌ها رستاخیز داشته باشند و محرک این استحاله بی‌شک گزینه‌ای باید باشد که حمایت چهره‌های استخوان‌دار کشور را با خود به همراه بیاورد و بتواند به انحصارطلبان ایست دهد و زیر میز جریان های تک صدایی بزند و شور جدیدی در انتخابات ایجاد کند.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=21474

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.