• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
8
مرتضی عاطفی شهردار بندر کیاشهر در دیدار با مدیرکل راه‌وشهرسازی گیلان مطرح کرد؛

ضرورت بازنگری پیش‌از موعد طرح جامع

  • کد خبر : 7112
  • 24 بهمن 1400 - 11:26
ضرورت بازنگری پیش‌از موعد طرح جامع

به گزارش انطباق به نقل از واحد خبر روابط عمومی شهرداری بندر کیاشهر، «مرتضی عاطفی» شهردار به‌اتفاق اعضاء شوراي اسلامي شهر و با همراهي نجفي نماينده مردم شريف آستانه اشرفيه و بندر كياشهر در مجلس شوراي اسلامي با ماكان پدرام مديركل راه‌وشهرسازی استان گیلان، دیدار و گفت‌وگو کردند. «مرتضی عاطفی» شهردار بندر کیاشهر در این […]

به گزارش انطباق به نقل از واحد خبر روابط عمومی شهرداری بندر کیاشهر، «مرتضی عاطفی» شهردار به‌اتفاق اعضاء شوراي اسلامي شهر و با همراهي نجفي نماينده مردم شريف آستانه اشرفيه و بندر كياشهر در مجلس شوراي اسلامي با ماكان پدرام مديركل راه‌وشهرسازی استان گیلان، دیدار و گفت‌وگو کردند.

«مرتضی عاطفی» شهردار بندر کیاشهر در این دیدار به ضرورت بازنگری پیش‌از موعد طرح جامع این شهر بندری اشاره کرد و گفت: یکی از موانعی که موجب رکود ساخت‌وساز در این شهر بندری شده است، طرح جامع فعلی است که در آن بدلیل طولانی شدن روند تهیه طرح و همچنین عدم توجه کافی به حقوق ایجادشده ،باعث بروز ضررو زیان قابل توجهی به شهروندان شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: مکاتباتی نیز در این رابطه با مسئولان استانی انجام شده وامیدواریم با حمایت‌ها و پیگیری های مهندس نجفی نماینده محترم آستانه‌ اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان ذیربط بتوانیم موانع ایجاد شده را مرتفع نماییم.

مورد دیگری که «عاطفی» در این نشست مطرح کرد مشکل زمین‌های منسوب به منتقلین از کلان‌شهرها بود و وی تصریح کرد: اگر این مشکل آماده سازی این اراضی حل شود و مالکان اقدام به دریافت پروانه ساختمانی نمایند قطعا شاهد ایجاد تحرک اقتصادی خوبی درسطح شهر خواهیم بود.

گفتنی است در پایان این دیدار، مدیرکل راه‌وشهرسازی گیلان، قول همکاری و پیگیری موارد مطروحه در روزهای آتی را داد.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=7112

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.