• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
4
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان:

صنعت شالیکوبی بزرگترین صنعت بومی استان گیلان است

  • کد خبر : 4056
  • 11 خرداد 1400 - 10:54
صنعت شالیکوبی بزرگترین صنعت بومی استان گیلان است

به گزارش انطباق به نقل از  روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ، فریبرز سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در خصوص جایگاه و اهمیت صنایع کوچک بیان داشت : صنایع کوچک و متوسط از طریق چهار کانالِ کارآفرینی ، نوآوری و تغییر فناوری ، پویایی صنعت و در نهایت […]

به گزارش انطباق به نقل از  روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ، فریبرز سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در خصوص جایگاه و اهمیت صنایع کوچک بیان داشت : صنایع کوچک و متوسط از طریق چهار کانالِ کارآفرینی ، نوآوری و تغییر فناوری ، پویایی صنعت و در نهایت ایجاد فرصت‌های شغلی و افزایش درآمد بر اقتصاد جهانی تاثیرگذارند و کارشناسان به نوعی برتری صنایع کوچک را در راه توسعه اقتصادی کشورها بیان نموده‌اند.

وی در ادامه به اهمیت خوشه های صنعتی در صنایع کوچک اشاره کرد و گفت : خوشه صنعتي عبارت است از مجموعه اي از صنايع كوچك و متوسط ، تشكلها و بنگاههاي خدماتي كه در يك رشته صنعتي باتكيه بر مزيتهاي خاص و سرمايه هاي قوام يافته مناطق جغرافيايي با اهداف اقتصادي سازماندهي شده اند.

سعیدی کیااهميت خوشه هاي صنعتي را در توسعه پايدار كشور حائز اهمیت دانست و گفت : استقرار كارگاههاي كوچك در شهركهاي صنعتي و اختصاص محل و زون مشخص در درون شهركها يكي از هدف هاي سازنده شركت شهركهاي صنعتي می باشد كه به منظور تكميل زنجيرهاي توليد و ارتقاع كيفيت محصولات و با استفاده از فن آوريهاي جديد و دانش روز و نيز كارآفريني با توجه به زمينه خوب و كارگاههاي كوچك در جذب و بكارگيري جويندگان كار ، دنبال می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان بیان داشت : امروز شاهد تولید محصولی با کیفیت هستیم که دارای استانداردهای لازم می باشد و اینک نیاز به حمایت همه جانبه مردم و مسئولین است تا شعار ایرانی کالای ایرانی بخر به مرحله عمل و اجرا برسد که تحقق آن از شعار به عمل ، مساویست با ایجاد اشتغال و کارآفرینی برای جوان ایرانی .

سعیدی کیاگفت : صنعت شالیکوبی بزرگترین صنعت بومی استان گیلاناست و این صنعت جزء صنایع کوچک بشمار می رود و نیاز به حمایت ویژه از سوی برنامه ریزان کشور دارد .

وی در پایان بیان داشت : شالیکوبی داران به مثابه صندوق های قرض الحسنه ای هستند که مستقیما در خدمت تولید و در صنایع کوچک فعالیت می نمایند .

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=4056

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.