• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
5
آیت الله فلاحتی در بازدید از شهرک صنعتی صومعه سرا عنوان کرد :

شهرک های صنعتی پیشانی حیات اجتماعی و زندگی مدرن مردم است

  • کد خبر : 3255
  • 28 اسفند 1399 - 17:19
شهرک های صنعتی پیشانی حیات اجتماعی و زندگی مدرن مردم است
اعمال تحریم ها زمینه را برای رشد واحدهای تولیدی در کشور فراهم کرده است.

به گزارش انطباق به نقل از  روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ، آیت الله رسول فلاحتی در بازدید از شهرک صنعتی صومعه سرا با قدردانی از تلاش اهالی صنعت، تولید و کارآفرینی گیلان اظهار کرد: بنگاه های کوچک تولیدی را تقویت کنید.

وی نظارت را سبب جلوگیری از ضرر و زیان واحدهای تولیدی عنوان کرد و افزود: نظارت موجب می شود پاسخگویی مدیران در واحدها بهتر و بیشتر شود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه شهرک های صنعتی پیشانی حیات اجتماعی و زندگی مدرن مردم هستند، تصریح کرد: اعمال تحریم ها زمینه را برای رشد واحدهای تولیدی در کشور فراهم کرده است.

آیت الله فلاحتی زندگی اجتماعی امروز بشر را وابسته به روابط اجتماعی، اقتصادی و سیاسی با دنیا دانست و بیان کرد: ژاپن به خاطر انزوا پس از جنگ جهانی دوم به جایی رسیده که اکنون محصولات این کشور در خانه تمام مردم دنیا وجود دارد.

وی به استقبال کشورهای همسایه نسبت به کالای ایرانی اشاره کرد و گفت: کشورهای منطقه تشنه و خواستار محصولات ایرانی هستند.

فعالیت خوب شرکت شهرک های صنعتی گیلان

آیت الله فلاحتی بر تداوم تقویت واحدهای تولیدی کوچک و زودبازده تاکید کرد و یادآور شد: نظارت جدی بر واحدهای مذکور داشته باشید تا از آسیب ها به واحدها جلوگیری شود.

وی خواستار ایجاد فضای تقاضا برای تولیدکنندگان داخلی شد و اظهار کرد: کشورهای آسیای میانه، ترکیه، عراق و افغانستان با جدیت در تلاش هستند روابط اقتصادی خود با ایران را تقویت کنند.

آیت الله فلاحتی بازاریابی را هنر دانست و افزود: بیش از تولید کالا باید بازاریابی خوبی برای فروش محصول داشته باشید ضمن اینکه کالا باید براساس نیاز بازار تولید شود.

وی با تاکید بر حمایت جوانان کارآفرین و تولیدکننده، بیان کرد: پیگیر کارهای تولیدیکنندگان باشید و از کاغذبازی اداری پرهیز شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان، خواستار اتقان کاری به ویژه در تولید کالای ایرانی شد و گفت: یکی از ارکان صادرات بسته بندی است و محصولات کشاورزی و تولیدی گیلان را می توان با بسته بندی مناسب صادر کرد ضمن اینکه برندسازی باید منطبق با نیازهای متقاضیان باشد.

آیت الله فلاحتی با آرزوی توفیق برای مدیران شرکت شهرک های صنعتی گیلان، یادآور شد: به فکر ارتقای توانمندی تولیدکنندگان باشید.

احداث ۴تصفیه خانه جدید در شهرک های صنعتی گیلان

۱۰تصفیه خانه شهرک های صنعتی گیلان در حال بهره برداری

فریبرز سعیدی کیا مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان نیز ضمن تبریک سال نو و تشکر از زحمات و حمایت های همه جانبه نماینده محترم ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه محترم شهرستان رشت ، به وجود ۳۳شهرک صنعتی در حال بهره برداری در استان اشاره کرد و گفت: شهرک های مذکور در مساحت یک هزار و ۸۵۸هکتار در مناطق مختلف گیلان هستند.

سعیدی کیا با اشاره به ارائه آموزش رایگان به واحدهای تولیدی گیلان، بیان کرد: امسال به ۳هزار و ۵۲۱نفر در قالب ۱۲۳دوره در بخش های کارشناسی، کارگری و مدیریتی و غیره آموزش رایگان داده شده است.

وی از ۱۰تصفیه خانه در حال بهره برداری در شهرک های صنعتی گیلان خبر داد و تصریح کرد: اکنون ۲تصفیه خانه در دست اجرا و ۲ تصفیه خانه با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد در دست احداث میباشد .

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=3255

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.