• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7
در مراسم اختتامیه کارگاه طراحی پوستر یکصدمین سالگرد شهادت میرزا کوچک جنگلی مطرح شد؛

شهردار رشت : افزایش نقش استارتاپ‌ها در تصمیم‌ گیریهای مجموعه مدیریت شهری

  • کد خبر : 5694
  • 11 آذر 1400 - 11:40
شهردار رشت : افزایش نقش استارتاپ‌ها در تصمیم‌ گیریهای مجموعه مدیریت شهری
مراسم اختتامیه کارگاه طراحی پوستر یکصدمین سالگرد شهادت میرزا کوچک جنگلی با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی، شهردار رشت، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و مدیران شهرداری رشت روز گذشته ۹ آذر ماه برگزار شد.

به گزارش انطباق به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت سید امیر حسین علوی شهردار رشت نیز در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از متولیان برگزاری اختتامیه کارگاه طراحی پوستر یکصدمین سالروز بزرگداشت میرزا کوچک جنگلی اظهار داشت: برای یادآوری کارها و اقدامات بزرگی که پیشینیان و بزرگان استان گیلان و شهر رشت برای عزت و اعتلای مردم سرزمین‌مان انجام داده اند، همواره نیازمند برگزاری چنین برنامه‌هایی هستیم.

شهردار رشت با بیان اینکه تولید آثار خلاقانه و هنری سهم پررنگی در بررسی و پژوهش ابعاد نهضت جنگل دارد، تصریح کرد: یکی از راه هایی که می‌تواند به ما در شناساندن میرزاکوچک جنگلی به عنوان مظهر مقاومت و اهداف استکبار ستیزی به نسل جوان کمک کند تولید و خلق آثار هنری است.

علوی گرایش جوانان به واسطه پویایی و خلاقیتشان به موضوعاتی مانند شرکت در جشنواره‌ها با محوریت نهضت جنگل و زمینه‌سازی برای آن را لازم و ضروری دانست و گفت: تبیین ابعاد شخصیت میرزا کوچک و نهضت جنگل نیاز به پژوهشهای بیشتری دارد و حضور جوانان و نخبگان به جهت پویایی بیشترشان این راه را هموارتر می‌سازد.

وی با تاکید بر اینکه در مقطع حساس کنونی که کشورمان در آن قرار دارد، پرداختن به ایده‌آلها موضوعی بسیار پراهمیت محسوب می‌شود، اذعان کرد: گاهی اوقات برآوردن نیازهای روزمره ما را از این مؤلفه‌ها و ایده‌آلها نظیر نهضت جنگل دور می‌سازد اما با ورود جوانان خلاق و هنرنمایی آنان در این عرصه ارزشها برای نسلهای بعدی همچنان پایدار خواهد ماند.

شهردار رشت بر لزوم افزایش نقش استارتاپ ها در تصمیم‌ گیریهای مجموعه مدیریت شهری بنا به درخواست شورای اسلامی شهر رشت تاکید کرد و یادآور شد: برای موفقیت در این عرصه نیز قطعا به حضور فعال جوانان خلاق نیاز مبرم داریم.

سید امیر حسین علوی خاطر نشان کرد: امیدواریم اقدامات حمایتی شهرداری از هنرمندان و جوانان زمینه هر چه بیشتر تولید آثار فاخر فرهنگی را فراهم سازد تا شاهد حضور آثار هنرمندانمان در سطح جشنواره‌های ملی و بین‌المللی باشیم.

 

گفتنی است در پایان این مراسم توسط اعضای شورای اسلامی و شهردار رشت از آثار برگزیدگان این کارگاه تجلیل بعمل آمد.

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=5694

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.