• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4
عضو شورای شهر لاهیجان:

شهرداری برای جلوگیری از پرداخت غرامت ۹۲ میلیاردی و صدور رای به نفع خود تدبیری بیاندیشد /انتظار داریم اضافه کار پرسنل از ماههای آتی پرداخت شود

  • کد خبر : 4876
  • 19 مهر 1400 - 22:27
شهرداری برای جلوگیری از پرداخت غرامت ۹۲ میلیاردی و صدور رای به نفع خود تدبیری بیاندیشد /انتظار داریم اضافه کار پرسنل از ماههای آتی پرداخت شود

به گزارش انطباق، ابراهیم خوشحال در جلسه شورای با تبریک حلول ماه ربیع الاول و قدردانی از شهردار لاهیجان بابت پرداخت حقوق پرسنل شهرداری گفت : انتظار داریم اضافه کار پرسنل نیز از ماههای آتی پرداخت شود. وی اظهار داشت: با شروع به کار مهندس زنده دل ، نظم و انضباط اداری حس می‌شود و […]

به گزارش انطباق، ابراهیم خوشحال در جلسه شورای با تبریک حلول ماه ربیع الاول و قدردانی از شهردار لاهیجان بابت پرداخت حقوق پرسنل شهرداری گفت : انتظار داریم اضافه کار پرسنل نیز از ماههای آتی پرداخت شود.

وی اظهار داشت: با شروع به کار مهندس زنده دل ، نظم و انضباط اداری حس می‌شود و امیدواریم ثبات کاری در همه حوزه ها علی الخصوص عمرانی انجام گیرد .

وی گفت: سالهای اخیر به علت کرونا یا مشکلات شهرداری افتتاحیه پروژه ای در حد و اندازه شهر لاهیجان در دهه مبارک فجر نداشته است و اگر مقدور باشد شهرداری پروژه کوتاه مدت برای افتتاح در این ایام تعریف نماید.

وی گفت: نیاز است شهرداری نشست‌هایی را با حضور اعضای شورای شهر و نمایندگان حوزه حمل و نقل درون و برون شهری ،سازندگان ساختمان، سرمایه‌گذاران برگزار و تصمیمات مقتضی برای حل مشکلات را معمول نمایند.

وی به پرونده غرامت ۹۲ میلیارد تومانی و محکومیت شهرداری به دلیل عدم اعتراض در مهلت قانونی اشاره و خواستار تدبیر شهرداری برای جلوگیری از پرداخت غرامت و صدور رأی به نفع شهرداری شد .

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=4876

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.