• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
9
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان:

شرایط برای تحقق اقتصاد مقاومتی مهیا است | توجه به صنایع کوچک و متوسط در تحقق شعار سال

  • کد خبر : 4156
  • 27 خرداد 1400 - 11:55
شرایط برای تحقق اقتصاد مقاومتی مهیا است | توجه به صنایع کوچک و متوسط در تحقق شعار سال

 به گزارش انطباق، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان در خصوص شعار سال و اقتصاد مقاومتی و اهمیت آن در صنایع کوچک اظهار داشت: توجه به صنایع کوچک و متوسط گام مهم در تحقق شعار است. توجه به صنایع مادر و زیربنایی نیز باید مورد توجه قرار گیرد. وی در ادامه گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی […]

 به گزارش انطباق، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان در خصوص شعار سال و اقتصاد مقاومتی و اهمیت آن در صنایع کوچک اظهار داشت: توجه به صنایع کوچک و متوسط گام مهم در تحقق شعار است. توجه به صنایع مادر و زیربنایی نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی توجه ویژه به ظرفیت‌های اقتصادی داخلی و با توجه به وضعیت و شرایط حال حاضر و وجود شهرک‌های صنعتی و بنگاه‌های خرد و کوچک، شرایط برای تحقق اقتصاد مقاومتی مهیا است.

سعیدی کیا اظهار داشت: اولین گام باید شناسایی بنگاه‌هایی باشد که تولیدات آن‌ها کمتر از میزان ظرفیت است، که می‌توان با پرداخت اعتبار و تسهیلات ارزان قیمت به بنگاه‌های دچار آسیب آن‌ها را یاری کرد.

وی افزود: گام بعدی در تحقق شعار سال و اقتصاد مقاومتی کمک به شرکت‌هایی است که اخیراً تولیدات خود را متوقف کرده‌اند. عدم‌وجود سرمایه در گردش، عدم‌وجود نقدینگی، رکود مواد اولیه مشکلات اولیه بنگاه‌های تولیدی هستند.

وی در ادامه اظهار داشت: گام بعدی توجه به شرکت‌هایی است که بخشی از کار را برای سرمایه‌گذاری انجام داده‌اند و بخشی دیگر نیازمند حمایت ابتدایی هستند.

رییس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت: زمانی که تولید افزایش یابد، اشتغال ایجاد و رکود از بین می‌رود.

فریبرز سعیدی کیا بر اعطای اعتبارات و کمک‌های فنی واعتباری در قالب یارانه سود تسهیلات و همچنین افزایش سهم اعتبارات زیرساختی از منابع استانی تاکید کرد: انتظار است در سال جاری نگاه ویژه‌ای به حوزه تامین زیرساخت شهرک‌های صنعتی صورت گیرد.

وی در ادامه اظهار داشت: تخصیص اعتبارات مناسب به شهرک‌های صنعتی می‌تواند زمینه استقرار و پویایی واحدهای صنعتی و در نتیجه توسعه بخش صنعت در استان را به همراه داشته باشد

لینک کوتاه : https://entebaagh.ir/?p=4156

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.